Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

God fortsättning!

Skrivet av Anna m Tella + liten 15/6!
Hoppas julen varit över förväntan för er alla! Har inte hunnit in här någonting senaste veckan för det har varit ett evigt korvstånkande, brödbakande, girlangframställande. Vi har gjort leverpastej och köttbullar, tio sorters julgodis, kålpudding, långkål, brunkål, cole slaw osv osv...
Men julafton blev lugn och trevlig i sista änden och var som vanligt värd allt slit.

Nu kommer jag ut! Tella ska bli storasyster i juni!
Detta avslöjades för familjerna först på julafton så därför har jag inte kunnat säga ngt här. Hon fick en tröja med texten storasyster i julklapp och alla grät och skrattade och var enbart glada. Kändes jätteskönt; har varit lite orolig att folk ska tycka en massa. Att det är för tätt och blir för jobbigt osv. Själva har vi planerat så här o liten blev till precis när vi ville, så vi är jätteglada. Så nu vet ni vem "Edie m S + bf 15/6" egentligen är!
Svar på tråden: God fortsättning!

Tack det samma!

Skrivet av  Linda m Irmelin 9/9
Och grattis till bebisen! Du är inte dålig du, som fixat så mycket inför jul. Här har vi varit bortresta och kom hem igår em tillsammans med en massa snö och julklappar =)
kram
 

Jag har en

Skrivet av  Anna m Tella + liten 15/6!
duktig svärmor som talar om hur och vad som ska göras. Det värsta var att jag blev satt att hacka två kilo lever. Min svägerska är gravid och ville inte gärna stå i lukten. och jag hade ju inte sagt nåt än...
Tack för grattis!
 

he he he...

Skrivet av  Linda m Irmelin 9/9
jag hade inte klarat av att hacka lever, gravid eller inte. Jag blir mycket illamående bara av lukten annars också =)
 

Grattis! :-)

Skrivet av  Annika med Maria&Sofia 26/9 -03
Vilken fin julklapp de fick!
Vi gav vårt avslöjande i födesedagspresent. ;-)
Idag ska vi till Lidingö och fira jul med resten av släkten. Det ska bli kul!
God fortsättning själv, för du är väl förbi värsta kräkperioden nu... ;-)
 

haha

Skrivet av  Anna m Tella + liten 15/6!
fattade faktiskt inte först det där med kräkperioden, associerade till vinterkräksjukan, och ändå är jag ytterligt tacksam att just kräket är förbi...
tack för grattis!
 

Grattis!

Skrivet av  Singoalla m Lucas + bf 1/3
och god fortsättning till er också!
 

Tack,

Skrivet av  Anna m Tella + liten 15/6!
ska bli intressant att höra hur du upplever de närmaste månaderna. Så vet ju jag lite vad jag har att vänta! Är lite avis på dig som inte behöver vänta så himla länge till på din bebis! Har redan varit gravid i en evighet...
 

Grattis!!

Skrivet av  Sandra
Tänk jag kunde aldrig gissa att det var du. :-)
 

Åh så det var DU!!

Skrivet av  Nina & Alice 1/9 -03 +bf 23/6
Jag gissade ltie på att det var du som var Edie! Stort grattis! Så kul!!

God fortsättning till er också! Så mkt ni har orkat med! Själv spyr jag mest hela tiden och orkar inte göra mkt mer än att sitta stilla =( Alice har dessutom haft feber nu under julhelgen och varit trött och gnällig så vi har tagit det extremt lugnt med firandet. Idag ska vi träffa släkt för första gången.

Kram på er!
 

Grattis

Skrivet av  Jen med Erik 030929
till den kommande bebisen! Kram
 

Grattis

Skrivet av  Lina med Elliot som inte sover middag
till tillökningen.

God fortsättning!

Kram
 

GRATTIS!!! (imt)

Skrivet av  Miko
:0)
 

grattis *imt*

Skrivet av  ~Trixie~ med tre
s
 

grattis(imt)!!!

Skrivet av  H med A
.
 

åh va kul! grattis!!*imt*

Skrivet av  Agnes med Algot
.
 

Grattis!

Skrivet av  Gullan & Axel 030912
Vad roligt!!! Hoppas du får en mysig graviditet!
 

Artiklar från Familjeliv