Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Länge sen sist

Skrivet av Elina m Nova + bf 31/1
Hej på er alla glada :)

Härinne har jag inte varit på ett tag, livet har varit minst sagt turbulent sista tiden.

Vet inte riktigt vart jag ska börja med att berätta, men allt är väl med Nova och bebisen i magen..Vilket är viktigast.
Det som hänt runt omkring oss, rör väl mest min man som har gjort bort sig ett antal gånger, och ställt till det.
Men vi har varit på samtal, så nu börjar det kännas bättre. Kan ju bara gå uppåt från botten ...

Magen växer, fast jag är mindre än med Nova. (Blir nog en kille denna gång)
Preliminärt Den 31:a januari kommer vår lilla B2, med ett planerat snitt.
Kan säga att jag är less på att vara gravid :), känns som jag inte varit annat i 2 år :)
Men jag har ju ngt härligt att se framemot... ;)

Nova har börjat hos dagmamma, där hon stormtrivs.
Hon blir ju knappt ledsen när hon lämnas...
Mest jag som tycker det känns jobbigt:)
Fast det är ju helt fantastiskt bra att det funkar nu, så att det inte blir konstigt sen när B2 kommer.

Hon va världens sötaste lilla pepparkaks gumma på Lucia, Roligt med 1:a luciatåget.
Tyvärr blev hon sjuk sista dagarna innan jul, öroninflammation och ngt i luftvägarna.
Så nu går hon på pencillin, och verkar mkt bättre.
Läskigt bara att se henne sååå sjuk som hon va, 40 gradig feber som inte ville sjunka och tårarna som bara strömmade.

En liten pratkvarn är hon oxå nu för tiden, nya "ord" och bubbel var dag.
Brås på sin mor kanske :)

Men jag tror att jag ska sluta bubbla nu;)
Ville bara "höra" av mig och önska er alla en riktigt god jul och gott nytt & God fortsättning.

Hoppas ni alla har det bäst och ta hand om er.


Stora Kramar

Elina & Nova


Svar på tråden: Länge sen sist

god fortsättning

Skrivet av  ~Trixie~ med tre
Skönt att höra att du, Nova och magen mår bra! Låter jobbigt det där med gubben, hoppas verkligen att det löser sig bra för er! Stor kram och klappa magen.
 

Hej!

Skrivet av  Jen med Erik 030929
Kul att se dig och att ni mår bra.. God fortsättninG!!
 

Kram tillbaks!

Skrivet av  Gullan & Axel 030912
Hoppas allt ordnar sig med din man och dig
 

Artiklar från Familjeliv