Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Grattis Anna m Tella!

Skrivet av Christina m Fabian 15/9
Vad roligt! Hoppas att du får må bra resten av graviditeten nu då!

Hur har det gått med ert hus? Börjar ni bli klara med all renovering (om man nu kan bli det bär man inte köper nytt hus)? Här börjar vi flytta väggar den 5 januari så nu är det lugnet före stormen...

Svar på tråden: Grattis Anna m Tella!

Grattis

Skrivet av  Anja m H
härifrån också, fast det var ju old news :)
 

Tack, tack.

Skrivet av  Anna m Tella + liten 15/6
Känns skönt och lite märkligt att "komma ut". Känns hela tiden som att jag pratar om nåt som jag inte borde säga...
 

inte är det färdigt...

Skrivet av  Anna m Tella + liten 15/6
men målet är att badrummet ska stå klart till påsk så att jag kan lindra förvärkar i ett varmt bad. hittills har vi gjort lite tråkjobb som att dränera och byta panna. tar tid men syns ju liksom inte...

Pratade med Annie sista gången på babysången på Teleborg o då sa hon att det kanske blir babymassage framöver men att Tella ju är lite stor för det. Sa inget om att jag kanske kan gå med nån annan fast jag var väldigt sugen, haha.
Lycka till med eget husrenoverande och tack för grattis! Kanske får du Tella i din grupp på kyrkis (är det va?) till hösten då.
 

Men det blir väl!

Skrivet av  Christina m Fabian 15/9
Nej, visst är det trist med sådant som inte syns. Vi har också gjort en del kostsamma saker som inte alls syns och det känns så tråkigt. Men nu ska här hända synliga saker!

Till hösten är Tella välkommen till Kyrkis, men innan dess är hon tyvärr för liten. Jag har haft lite strul me dbarn som inte riktigt klarar av att läman mamma. det är både på gott och ont att ha er i huset samtidigt... Ska jag trycka på Annie nu då att det ska bli babymassage?
 

Ja gör det!

Skrivet av  Anna m Tella + liten 15/6
Vore jättekul. Jag var visst lite otydlig, men menade så klart till hösten. Under våren går jag ju med Tella på sången om jag kan styra jobben så, och dessutom har jag ju ingen andra unge ännu... :))
 

Artiklar från Familjeliv