Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Jag har köpt ett par jättebra barnvantar!

Skrivet av ~Trixie~ med tre
OBS detta är ej reklam!
Jag har beställt ett par vantar till Karl som är jättebra, med dragkedja från tummen och upp till mudden. Sitter som en smäck och är lätt att sätta rätt på plats igen ifall den trillar av. Tummetott hamnar rätt:). Den finns på www.busigt.se och heter Zipp (tror jag). Var ju bara tvungen att dela med mig.
Svar på tråden: Jag har köpt ett par jättebra barnvantar!

Har sett dem

Skrivet av  Singoalla m Lucas + bf 1/3
Dem verkar väldigt smarta, jag funderade också på att köpa... vi får se hur det blir... jag ska nog smita in på sidan och läsa lite till ;-)
 

Du kan skriva ´EJ REKLAM´ hur många gånger du vill

Skrivet av  ME med J&R
men ÄR det reklam i inlägget så kommer jag anmäla det ändå! *flinar* Det har hänt (ungefär sådär, fast då VAR det reklam i inlägget) på Eget företag och hon som skrev inlägget trodde hon skulle gå fri bara för att hon gödslade med "ej reklam!!" i dag. ;)

Reklamregeln gäller att man inte får lägga ut en länk där man har egen vinning. Jag kommer alltså inte få lägga ut min b&b-länk här när den är klar - men jag FÅR lägga ut den på Eget företag för att få kommentarer och kritik på sidan. ;)
 

Förresten,

Skrivet av  ME med J&R
funkar de där vantarna på en som vevar som om hon vore en väderkvarn - om hon gör det just i syfte att få AV sig vantarna? Jag funderar ibland på om jag kan doppa Rebeccas händer i superklister och sen ullgarn eller nåt...
 

Idag?

Skrivet av  ME med J&R
Det var itne alls idag, det var i tidernas begynnelse, Eget Företags linda. Jag ska gå och lägga mig innan mina fingrar skriver en massa saker jag inte tänker. :S
 

Har sett dom

Skrivet av  AnnieÖo med Ida 030909
verkar bra ja. Kanske skulle testa sånna. Var de dyra?
 

ca 160kr st med frakt *imt*

Skrivet av  ~Trixie~ med tre
s
 

jag såg dem i

Skrivet av  Runa m Johannes
vi föräldrar - jättekluriga. Hade tänkt skriva om dem jag med, men hann inte. Kul att få höra att de är så bra som de verkar.
Tack för tipset.

Kramar
R/E
 

Artiklar från Familjeliv