Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Tvungen att slänga in ett gomorron!

Skrivet av Mia m Ida - på jobbet
Och God fortsättning! Gästspelar på jobbet idag för att hålla ställningarna och bredbandet är inte igång hemma. Ida är hemma med barnvakter och sussade sött när jag gick.
Julen avlöpte väl i all stillhet. Inget flängande och vi lyckades komma hyfsat iordning. Nu har vi äntligen lämnat lägenheten så det kapitlet är avslutat. Nu ska vi bara fixa allt som ska fixas i huset, men det får bli lite i taget.
Ha en bra dag och ett bra slut på året!
Kram
Svar på tråden: Tvungen att slänga in ett gomorron!

God morgon!

Skrivet av  Galotta med Axel 5/9 *
Har också äntligen tid att titta in här. Tur att man jobbar! ;-)

Vi har också haft en minst sagt hektisk julhelg men det är så det blir när alla föräldrar går och skiljer sig. Vi brukar skoja om att vi firar jul på motorvägen men faktum är att det börjar bli rejält tröttsamt nu. Förhoppningsvis har även vi ett hus nästa jul och då ska jag banne mig fira hemma.

Lite traumatisk jul har vi också haft då F:s lillebror var på Phi Phi Island när katastrofen inträffade. Som tur var klarade han och hans kompisar sig men det var på håret och vi har haft några rejält oroliga dagar. All oro för honom har gjort att jag läst mer om katastrofen och dess följder än jag egentligen klarar av. Hela magen vrider sig på mig när jag tänker på de tragedier som utspelar sig där nere.

Hoppas det går relativt smärtfritt att få ordning i nya huset. Är rejält avundsjuk ska du veta. ;-)
Hoppas dagen blir bra!
 

Artiklar från Familjeliv