Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Ny bild in infot (äntligen :)

Skrivet av stina m kasper & minna 030817
Så ni som inte sett K&M på länge kan få en kik på hur de ser ut nu, ifall ni vill. (men vi har klippt bägge sedan bilden togs :-)

Här skoas det in först 1/2 så jag är jätytenyfiken på hur det går för er andra - samt hur ni som jobbar (typ) fulltid bägge två egentligen får det att funka? Mycket att tänka på och oroa sig över :-)
Svar på tråden: Ny bild in infot (äntligen :)

*fnis* Minna

Skrivet av  ME med J&R
behövde verkligen den där klippningen. VET du hur avis jag är på såntdär hår? Rebecca har bäsefjun fortfarande...

De är jättefina båda två! :)
 

Jooo

Skrivet av  stina m kasper & minna 030817
vi fick höra en del kommentarer om hennes lugg :-), hade det inte varit för den hade vi nog hållit oss lite längre eftersom kasper i alla fall såg (rätt) bra ut i håret ändå
Det värsta är att det snart verkar bli dags igen eftersom hennes lugg ganska snart är i ögonen (igen).
Även om det är fint blir det dyrt - för aldrig att jag skulle klippa den ilskna & vilda damen själv (hon skakar konstant på huvudet & försöker klättra ur stolen även om _bara_ luggen klipptes medan kasper sitter sött & lugnt medan hela hans hår klipptes)
 

Sicka sötnosar! imt

Skrivet av  Singoalla m Lucas +bf 1/3
..
 

Så söta

Skrivet av  Jen med Erik 030929
dom är :)

Kram
 

Vilka små sötnosar!

Skrivet av  Linda m Irmelin
Irmelin har också en lugg som växer ner i ögonen på henne så jag får klippa ganska ofta. Klipper du dem själv eller går du till frisör? Ang inskolning så tror jag att vi återkommer när det gått några dagar, det var ju bara den första för oss idag.
kram
 

Går till frisör

Skrivet av  stina m kasper & minna 030817
för minna blir alldeles galen när hon måste sitta helt still. Vi har bild från Dubai där jag "kramar fast" henne medan frisören klipper.
Kasper sitter istället helt snällt & väntar på att hela hans hår skall kapas. Så olika det är...
 

Sötisar!

Skrivet av  Annika med Maria&Sofia 26/9 -03
Ja, Sofia har nästan ingen lugg alls fortfarande och Marias lugg klipper vi en gång i halvåret... ;-)
Minna är för övrigt fortfarande det enda barn som vågat säga ifrån till Maria, så vi borde ses någon gång igen! ;-))
Dina barn är ju så stora och duktiga så det kommer att gå som en dans på dagis! :-)
 

haha

Skrivet av  stina m kasper & minna 030817
ja det är ju alltid nåt - att hon kan säga ifrån. Det vore ju kul att ses igen. Det är ju ändå lite speciellt med två stycken på en gång - som dessutom är lika gamla :-) Har du kvar min mail så kan vi ju höras.
 

Artiklar från Familjeliv