Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

nu ska jag plocka fram julpyssel

Skrivet av UlLi
dottern och hennes kompis ska få pyssla julklappar här så nu ska här plockas fram pyssel bla ska de få måla på glaskulor, måla på disktrasor och göra en del julpyssel med pärlor förutom de traditionella dottern är lovad att hon ska få pyssla hur mycket hon vill hela veckan så det är väll bäst jag plockar fram allt dom behöver har ju en massa smått och gott i mina gömmor så dom lär inte sakna matrial.
Svar på tråden: nu ska jag plocka fram julpyssel

Låter kul!

Skrivet av  Nina med fyran
Jag tänkte dra fram pysslet framåt helgen, fre em eller så. Här finns också en hel del i gömmorna *s*!Den 16 dec måste julklapparna vara klar. Svågern har lovat att leverera hem till släkten.
 

har ju inga helger

Skrivet av  UlLi
direkt pga alla marknader så det blir att pyssla kvällstid fast på söndag är jag ledig naturbruks är sista marknaden på lördag. sedan längtar jag så till den fjärdeadvent då jag ska till göteborg med maken och gå på lisebergsjulmarknad och julmarknaden på haga tänka att jag aldrig får nog med marknader :)

hinner du förbi på lördag har faktist en del nya saker som stjärnor och tokeränglar, kom bara ihåg att jag är urdålig på det där hur folk ser ut så du kan få presentera dig igen jag är urusel när det gäller utseenden och ibland blir det lite pinsamt.

tjejerna körde pärlpyssel idag, i morgon skulle dom måla på disktrasor och glaskulor sedan lät de som om dom ville dekorera vårt pepparkakshus dom ska även måla på två snappsglas som dom ville ge sina pappor
får se om det blir något traditionellt pyssel också.
 

Artiklar från Familjeliv