Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

trött men man är ju inte ensam *ler*

Skrivet av X-tjejen
trött vareviga dag.
jag tror jag blivit lite expert på att hitta på lekar med barnen där man kan ligga på en liten säck och försöka slappa medans man samtidigt aktiverar lite.
Nog blir det rätt trist men dagarna går ju ändå *ler*
Just nu tittar stora pojken på Micke och Molle en film han älskar lilla damen leker med en julklapp som hon faktiskt kors i taket kan leka själv med utan att klänga på mamma i säkert 15 minuter i stöten den julklappen var klart värd sina pengar *ler*
trött tröttare än tröttast känner jag mig och just nu är vi lite förkylda här med vilket hjälper till på tröttheten
barnen ligger och knör mamma är ju bäst när man är lite förkyld som en packad sill ligger man i mitten av dem och njuter ömsom längtar efter egen sömn
Men mest är det ändå härligt att ha dem där
det går ju över bara det att det känns som om man har en evinnerlig otur just nu det sista
ena natten är stora pojken vaken och ledsen andra natten är det lilla damen de turas verkligen om
men drömmen om en natts sömn finns fortfarande kvar den kommer så småningom till mig med *ler*

Men det är inte som förr jag orkar inte engagera mig så mycket i att skriva inlägg som jag gjort förut får lite dåligt samvete då jag itne stöttar och pöttar er mer :(
Men jag läser varje dag och är här bara det att jag är lite tom i skallen just nu
Men jag har ju inte glömt er för det

blev ett sådant långt inlägg att jag nog får dela upp lilla Ida rapporten på ett inlägg till *s*

Kram
Svar på tråden: trött men man är ju inte ensam *ler*

Kramis till dig!

Skrivet av  Morgana o Ever
har fått läsa ditt inlägg i omgångar, för en viss liten Prins har inte velat roats av att Mamma häckar här :-)
Men en stor pigga-upp-sig-bort-med-förkylningar-kram till dig!

KramkramkramKramkramkramKramkramkramKramkramkram KramkramkramKramkramkramKramkramkramKramkramkram
KRAAAAAAAAAAAAAAAAAMIS
/Morgana
 

Trist

Skrivet av  Helle och Iza
att vara förkyld mitt i allt. Hoppas att sömnen snart får komma på besök hos er med
Kram
 

Jadå nångång

Skrivet av  X-tjejen
det finns alltid hopp :D
snart har gubben ledigt några dagar efter Nyår och då kanske rent av förkylningen är borta oxå *hoppas*
och barnen glada och trötta av allt bus med pappan sin och pappan till barnen är så full av bus att de stojjar friskt hela dagarna..

DUNS... Ajje jag trilla av stolen och kom ner till verkligheten igen
vad dumt :)
Nåja sova får jag väl när barnen blivit lite äldre frågan är bara om jag vill eller om man stannar uppe och vakar tills de kommer hem *s*
 

Artiklar från Familjeliv