Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Efter-julen rapport..

Skrivet av maxina med emma
Nu är julen över för den här gången och det är ganska skönt. Lika angelägen som jag var att ta fram alla julsaker, lika angelägen är jag att få bort dem. Nu ser jag fram emot våren och sommaren!! H&M´s sommarkatalog damp ner i brevlådan... åååååh, vad jag vill beställa!! Kanske lite tidigt eller? =)

Julen har varit lugn och mysig! Emma har fått så mycket julklappar.. bortskämd liten tös det där. På juldagsnatten fick hon feber och har varit hängig några dagar. Nätterna har varit katastrof ända sen vi kom hem från Gran Canaria för två veckor sedan, men nu i natt sov hon äntligen från 20.00 till 8.30 i morse. Mamma NJÖT!!! Hon sov verkligen bra innan resan, i stort sett hela nätter många veckor i sträck, men sen efteråt har det varit tänder, förkylningar, omställning, feber och gud vet allt. Men kanske, kanske har det vänt igen!!

Nu har gubben åkt iväg på jobb tre dagar igen, och det är lite skönt med egen tid efter allt umgänge under julhelgen. Idag ska jag lämna Emma till farmor och åka med en väninna till stan och shoppa!! Det är första gången vi kommer iväg ensamma sedan vi fick barn.. =)

Vill skicka extra kramar till X-tjejen som verkar må piss.. du ska se att det rätar sig snart!! Det märks verkligen att du är under isen.. Kan inte pappan vara hemma med barnen lite och du sjukskriva dig? Du behöver lite extra hjälp, det är tufft med barn och en till på väg.. Du behöver SOVA!

God fortsättning till alla er andra!
Kramar/maxina
Svar på tråden: Efter-julen rapport..
Inga svar finns

Artiklar från Familjeliv