Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Vinterbarns hemsida... å lite till...

Skrivet av Annsann med Jonathan 030225 + 2 till
Nu har jag lagt ner Vinterbarns hemsida... länken finns kvar här upp i snackinfo med vidare länk till chatten för er som hänger kvar där efter att jag lurat dit er.. =) det finns även lite information om allt material som funnits på sidan.

Jag har varken tid eller ork för hemsidan och det har gått så långt att jag dragit mig för att skriva här... och fråga om saker eller berätta om Jonathan med risk för att nån ska undra hur jag har tid att skriva här men inte ta tag i hemsidan... nu hoppas och tror jag inte att någon här inne skulle tänka så men det ligger ändå och gnager inom mig... nu känner jag en frihet att kunna skriva mer här inne och vara delaktig i diskussioner och frågeställningar... samt ställa egna frågor.. =)

Det är svårt att fatta att flera av våra små snöflingor redan fyllt två år... det var väl igår och förrgår som vi satt här och läste förlossningsberättelser??

Jag vill rikta ett stort tack till alla er som hjälpte till att göra Vinterbarns hemsida till vad den en gång var... en sida om våra älskade barn... TACK!!! och KRAM!! =)
Svar på tråden: Vinterbarns hemsida... å lite till...

Hej gumman!

Skrivet av  Emma Med Ronja & bf 3/3
Förstår dig till fullo, hinner ju knappt med Ronjas hemsida! Och jag är ändå hemma på heltid! Saknar dig massor härinne, hoppas atta du "vågar" kika in lite mer nu!

Massa kramar från mig och Ronja
 

Heeeej!!!

Skrivet av  Evie med Minoo & Nemo
Vad kul att "se" dig här!! Hoppas ni mår bra hela familjen och att ni trivs i ert nya hus! Vi har ju också flyttat och trivs förträffligt i vårt lilla hus i vår nya lilla stad :-)

Helt ok att lägga ner sidan tycker jag! Det är klart alla förstår att du inte hinner lägga ner så mycket tid på den, ett hus och tre barn tar väl all eventuell fritid och lite till! Och inte får du ha dåligt samvete över det. Vi är alla tacksamma över sidan du gjorde och all tid du la ner. Hoppas vi får se dig ofta härinne nu! Stora kramar
 

Hej! Du, vet du vad?

Skrivet av  C m Niklas o Viktor
Du gjorde ett jättebra jobb med sidan, den var verkligen jättefin men jag är fullt övertygad om att absolut ingen kommer klandra dig för att du känner att det räcker nu. Och om det nu mot förmodan skulle vara så kan väl den personen själv ta över?!
Det ska bli kul att se dig här inne lite oftare!
Välkommen tillbaka kan man väl faktiskt säga!
Och tack för att du gjorde så mycket med den fina sidan!
 

Hej och TACK!

Skrivet av  Gabbi med Alva och Jacob
Sidan var underbar så länge den levde och nu verkar det som att de flesta har egna (nåja många i alla fall) sidor med sina underverk. Ingen klandrar dig och utan jag tror att alla som deltog är jättenöjda med den tid som varit.

Och du, välkommen tillbaka till diskussionerna! :)
 

Tack själv.....

Skrivet av  Lotta m Tomas-01 & Elin-02
Håller med alla andra om att du har gjort ditt och att det var en superfin hemsida.
Är impad över att du orkade hålla igång den så länge som du gjorde.
Har själv inte kommit igång med någon ny sida till mina barn trots att viljan finns.
Av någon underlig anledning finns det alltid en massa andra saker att pyssla med och speciellt när man har köpt nytt hus....Hur går det med erat hus ?

Tusen tack för den tiden som du la ner och välkommen tillbaka.

 

Artiklar från Familjeliv