Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hej, får vi vara med här? =)

Skrivet av Sofia m. Ludvig
Jag har inte skrivit här tidigare men nu har vi flyttat och jag börjar känna mig ganska så ensam..

Min son Ludvig föddes för tidigt och jag har väl inte känt att vi hängt med riktigt, men nu tror jag att han är precis som alla andra snart 2 åriga killar, hur nu det är ? ;) Busig, envis, hemsk, underbar, gosig, arg, ledsen, enormt glad, nyfiken osv..

Jag är 25 lever med min man och våra tre barn, på gotland numera. Vi flyttade hit innan nyår.

Snart när jag fått igång mitt adsl (förbannade Telia..) så ska jag göra en ny hemsida åt Ludvig. Men kika gärna in på infot så länge.

Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer.

Kram
Svar på tråden: Hej, får vi vara med här? =)

Välkommen hit!

Skrivet av  Lindha m. Amanda 030219
Hoppas att du kommer att trivas!

Kramar från Lindha & Amanda
 

Hej!

Skrivet av  C m Niklas o Viktor
och välkommen hit! Kul med "nytt blod" som också hittar hit.
Lite om oss står i infot.
 

Hej! Välkommen!

Skrivet av  gammelmor med Magnus
Lite läckert att flytta till Gotland. Hade ni någon anknytning dit tidigare?

Jag har en vinterpojk på snart, snart 2 år. Hans _stora_ intressen här i livet är TÅG och att sortera och lägga saker på rad. Jag inbillar mej att det är ett Stenbocksdrag det där med raderna.

Hoppas du kommer att trivas hos oss!
 

Välkommen!

Skrivet av  Trigger m Evelina-03 + v.24
Kul m nya ansikten!

Mer om oss finns i infot :-)

Hoppas du ska trivas här!
 

Hej

Skrivet av  - Maria -
och välkommen hit! :-) Ha ha ja det där låter på pricken som min (snart blivande) 2-åring! Humöret är inte att leka med! ;-) Mer om oss hittar du på barnens respektive hemsidor!
 

Hej & Välkommen

Skrivet av  Matilda m. William
Kul att du hittat hit! Här kan man lätt bli beroende...*fniss*. Jag brukar kolla läget nästan varje dag och skriver lite då och då. Jag har en extremt busig och vild 2 årig som heter William. Williams pappa är uppväxt på Gotland och han har fortfarande en del släktingar där, så vi åker dit varje år och hälsar på. Skulle gärna åka oftare, men tyvärr är det ju inte gratis med färja. Nu bor vi i en söderförort till Sthlm.
 

Välkommen !

Skrivet av  Lotta m Tomas-01 & Elin-02
Har en liten tvåårig tjej född på julafton och tillhör den skara som läser mycket och skriver mer sällan.

Har tillbringat ett par sommrar utanför Hemse och tycker som de flesta att Gotland är en härlig ö.:o)

Ps.Håller med om att Telia inte är roliga...Det slutade med att vi bytte leverantör.
 

Hej och välkommen!

Skrivet av  Mian och Benjamin
Här finns det alltid någon att prata med, så ensam skall du inte behöva känna dig!

Det låter underbart med Gotland! Jag har tillbringat många många somrar på Gotland, och det har en speciell plats i hjärtat. Vore det inte för att det blev ännu längre till släkten än vad vi har nu så skulle jag gärna prova på Gotland. Jag sitter ofta och tittar efter (obefintliga) jobb och underbara hus på Gotland. Det skall bli spännande att höra hur du trivs! Just den här årstiden kan jag tänka mig är lite ogästvänlig med regn och blåst. Men Stockholm är inte heller så himla kul på vintern...

 

Välkommen hit!!

Skrivet av  Minja + Emma 030129
Hoppas du ska trivas här med oss.
Gotland är en härlig plats, har varit en del somrar där. Vad flyttade ni ifrån? Modigt att flytta till en helt ny plats sådär, skulle jag nog aldrig våga =)
Lite mer om mig i infon
/
 

Artiklar från Familjeliv