Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Så här tidigt (!) är jag aldrig uppe nuförtiden,

Skrivet av Anna m Rebecca 030321 och Elise 040909
har ju förmånen att fått ungar som sover läääänge, men jag väcktes av att sambon ringer från USA och har fått sitt VISA-kort stulet! Så himla typiskt. Har ringt och spärrat det, men nu börjar krånglet att fixa nytt, om de nu kan skicka det dit. Som tur var tog någon bara VISA-kortet men inte plånboken, så han har lite kontanter och redan betalt boende för några nätter. Men det är ju bara så himla onödigt, varför ska det finnas tjuvar!?!

Jag var visst sist ut igår natt och nu först in här på morgonen, det var unikt, förmodligen första och enda gången... :-)

Ska faktiskt gå och sova lite till, det gäller att passa på när båda barnen sover. Hoppas ni alla får en fin tisdag!!!
Svar på tråden: Så här tidigt (!) är jag aldrig uppe nuförtiden,

Vad trisst!

Skrivet av  Anna med Arvid 030519
Åh vad jobbigt o tråkigt att bli av med VISA-kortet. Jag hoppas att ni lyckas få ett nytt kort till honom snabbt.

Jag var här före dig på morgonen (redan strax efter 6 *gäsp*), men jag svarade bara på några inlägg och skrev inget "eget".

Jag hoppas att du sover gott nu. Eller har ni vaknat? Själv ska jag återgå till arbetet nu.
 

Artiklar från Familjeliv