Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Erik sjuk igen har skrikit sen 3:a i natt...

Skrivet av lola_79 me erik 030318
Ska till läkarn kl 3..
I förgår så fick han ögoninflammation o barnmorskan ville att vi skulle bara ta me vatten o vänta 2 dar men inatt så började erik skrika o gråta vid 3 i natt o om ja sitter me han upp så gick d ganska bra i sovrummet sen fick han för sig o vilja gå upp..o sambon ska ju upp vid 6 så vi gick upp till vardagsrummet.Och ja fick absolut inte lägga han ner fast på mig eller inte... bara sitta i min famn o han gnällde ändå lite... han sov lite då o då men ja kunde ju ibte sov så har han hållt på tills halv 7 i morse då sov vi till 9 så d var skönt men sen började igen men slutade efter ca 30min.. men d kan vara öronen eller halsen sa dom på VC så dom ville kolla. för så kan han inte ha d...tycker synd om stackarn:( d gör så ont i en o se han så när han inte kan säga vad d e..
Känner att man har sovit för lite... o ja som skulle behöva handla innan jul;(

kram på er
Svar på tråden: Erik sjuk igen har skrikit sen 3:a i natt...

Låter som öronen...

Skrivet av  Anna E med Viktor -01 och Emma -03
...då gör det svinont att ligga ner. :( Sitta i famnen är mycket skönare! Hoppas han kan få hjälp snabbt nu i eftermiddag. Om det är öronen så köp lite alvedon på stolpiller på apoteket och ge honom en halvtimme/kvart innan läggdags, de sover oändligt mycket bättre då. Jag har haft ett öronbarn själv...

Det där med att behöva handla innan jul känner jag också igen. Jag är också låst här hemma med två sjuka barn. De har diarré, så det går ju inte att ta med dem ut alls. *suck*
 

Artiklar från Familjeliv