Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Liten rapport

Skrivet av Ullis m Wilma 030428
från oss i julruschen!!
Här är det bara bra.Fattar inte riktigt att det är julafton på fredag.Är inte riktigt klar med alla julklappar..;) Med Wilmis är det mycket bättre.Magen är nu bra efter 1 veckas laktosfri och 1 vecka med låglaktos.Har nu i kväll provat att ge vanlig mjölk,en liten slurk och hon har inte bajsat efter det.Så nu under jul ska vi prova oss fram och se om det går bra med mjölkprodukter..
Nu har ÄNTLIGEN Wilma fått eget rum.Det var på tiden.Sambon har haft "kontor" innan och det var väldigt svår flirtat att fixa ordning till Wilma,men nu så är det bara väggarna kavr som vi ska tapetsera under julen ;)
Det var lite från oss!
Kramis Ullis
Svar på tråden: Liten rapport

Precis, jag fattar inte heller

Skrivet av  Jill med Alice 030412 + bf 16/5
att det är julafton redan på fredag! Tiden har rusat fram och jag har en julklapp kvar att köpa... till kära sambon... har iiingen aning om vad det ska bli. Bra planering, hm.

Härligt att Wilma är bättre i magen! Hoppas hon kan dricka mjölkprodukter snart. Har ni testat henne mot laktos?

Och ett eget rum! Där ser man på! Vi hade också kontor eller typ "datarum" innan Alice föddes och sambon tyckte att datorerna kunde dela rum med henne, men det tyckte inte jag! Så datorn åkte ut i vardagsrummet efter mycket tjat från min sida. Klart att våra småttingarna ska ha ett eget rum! Strax innan Alice 1-års dag gjorde vi iordning rummet och hon fick jättefin tapet. Du får gärna kolla in på www.aalto.se/alice och vidare på "Mitt kryp-in".

Kram från oss :-)
 

Kan inte heller

Skrivet av  Anna med Victoria-99 & Emma-03 + mini v. 33
fatta att det är julafton på fredag!! Vad skönt att Wilma är bättre i magen! Mysigt med eget rum till Wilma, det är ju så kul att göra iordning :)

Kram!
 

Artiklar från Familjeliv