Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Elin opererad o klar!

Skrivet av Mia med Elin, bf 5/7
Allt har gått bra. Nu har Elin fått plaströr i båda öronen. Det var jobbigt att hålla henne fastande. Hon fick ingen frukost utan bara lite äppeljuice 2 timmar före sövning. När vi väl kom till sjukhuset fick vi vänta en timme innan vi kom in (med en jättehungrig Elin). Sedan fick hon andas in narkosgas i en mask och hon somnade på ca 10 andetag. Hon somnade kl 10 och kl 10.30 var operationen färdig och hon hade kommit till uppvaket. Då blev vi hämtade och fick sitta hos henne tills hon hade vaknat. Hon vaknade efter en kvart. När hon vaknade var hon störtledsen. Men efter 2 glas saft, en glass och 3 kex hade den värsta hungern stillat sig och hon blev som vanligt igen. Sedan fick vi stanna kvar på sjukhuset ca en timme för observation. Hoppas nu att det funkar bra med rören och att öronen håller sig friska. Kram!
Svar på tråden: Elin opererad o klar!

underbart

Skrivet av  Myzan & Co
att allt gick så smidigt :)
vilken jätteduktig prinsessa ni har, sönerna mina skickar slängpussar ;)
håller tummarna att öronen får må bra i fortsättningen och önskar er en god och fröjdefull jul,
kramar från oss
 

Skönt!

Skrivet av  Nettan m. Smilla030214
Att allt gick bra! Hoppas att hon slipper problem med öronen nu framöver! Min son var ett sk öronbarn. Han hade ätit 14 penicilin kurer på 12månader och de planerade att sätta in rör, men då "gav det med sig"... Nu är det drygt 3år sedan han hade en öroninflamation sist... Krama om Elin från oss =0)
 

vad bra att det gick smidigt

Skrivet av  Monica
med rören i öronen. Nu får söta Elin äta ikapp igen.
Ha en mysig jul!
 

Skönt att höra

Skrivet av  Hella
lilla gumman, vilken pärs. Jag håller tummarna för att öronen håller sig friska nu, och vad skönt att ha operationen klar nu innan jul.

KRam
 

Vad skönt att

Skrivet av  Anna med Victoria-99 & Emma-03 + mini v. 33
det gick bra med operationen. Krama om Elin från mig!

 

Artiklar från Familjeliv