Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

God jul

Skrivet av Monica
I dag när Linus sov klädde vi granen, när han såg den sedan fick han stora ögon och han gillade de stora glansiga kulorna bäst.
Tote säger han hela tiden, det är tomte.

Efter maten på em åkte vi till min bästa kompis och fikade och bytte julklappar.( i smyg till barnen)

Barnen har julbadat i kväll och sover nu, vi vuxna har druckit glögg vid tvn, men jag klarade inte att sitta still där så jag gick hit ett tag för att skriva en julhälsning till er.
Har haft en hemsk huvudvärk hela dagen så det blir sängen tidigt för mig känner jag.

Jag har inte hört ett ord från min mamma sedan hon åkte hem i söndags, det är jättetråkigt. Jag har inte velat ringa själv då jag inte orkar med min lillasyster längre så vi har väl sagt upp bekantskapen kan man säga.

God jul till alla underbara nätvänner här inne, ni är så goa och rara.
Svar på tråden: God jul

God Jul:0)

Skrivet av  Carola m Robban&Corrinda000514, och Novalie 030523:0) och två till..
Även jag vill ju önska God Jul till alla här, och till dig Monica skickar jag ett gäng julkramar för allt elände du har haft att ta itu med på sista tiden!!

Hoppas att huvudvärken släpper, och att julafton blir fin:0)

God Jul!!!!!!!!
 

God Jul:0)

Skrivet av  Carola m Robban&Corrinda000514, och Novalie 030523:0) och två till..
Även jag vill ju önska God Jul till alla här, och till dig Monica skickar jag ett gäng julkramar för allt elände du har haft att ta itu med på sista tiden!!

Hoppas att huvudvärken släpper, och att julafton blir fin:0)

God Jul!!!!!!!!
 

Mysigt ;)

Skrivet av  Mallaco med Lexi o bf 1/3 - 05
Vad härligt att vakna och få se en kläd gran. Vi har ingen ( pga platsbrist ). Och julgranskulorna är ju det som gör granen.

Hoppas huvudet mår bättre idag!

Kram
 

Önskar dig

Skrivet av  Anna med Victoria-99 & Emma-03 + mini v. 33
Monica en riktigt God Jul med din familj, hoppas ni får en underbar och mysig jul. Det är du värd efter allt jobbiga du gått igenom. Trist med din mamma, men jag hoppas ni får det mysigt ändå!

**Julkramar**
 

Låter mysigt

Skrivet av  Bettina
God jul!
 

Artiklar från Familjeliv