Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Barnbokhylla

Skrivet av Jill med Alice 030412 + bf 16/5
Jag har hittat en underbar bokhylla på en hemsida, den finns även med i nya numret av Mama. Kolla in på www.inreda.com på Barnmöbler eller sid 74 i Mama nr1 så så ser ni bokhyllan som ser ut som ett stort dockskåp. Kostar 4.200:- vilket är alldeles för dyrt för oss... men jag vill ha! Åh... någon som har en sådan eller något liknande? Kanske finns det en billigare variant i någon annan barnmöbelaffär. Tänk den som ändå kunde snickra ihop en själv! Kanske ska fundera på att byta yrke? *ler*
Svar på tråden: Barnbokhylla

Men du,

Skrivet av  Anette m E&S
är maken/sambon eller kanske du händig? Ni kanske kan snickra ihop en själv för betydligt billigare peng. Håller med om att den var fin.
 

Åhh

Skrivet av  Ylva, Saga & lillen 15/5
superfin! Vilket tips. Visade sambon som trodde att han skulle kunna fixa det själv. Med hjälp av brollans "powertools" som B. uttrycker det *S* (han är varuhuschef på Silvan och har i princip ALLT i den vägen) Så i helgen skall vi faktiskt till Silvan och kolla efter lämpliga "brädbitar". Funderar på att göra två när vi ändå är i farten så har vi en till lillebror oxå ;) Fast vi kanske skall börja med en och se om det blir bra *S*
 

Åhhhhhh!

Skrivet av  Jill med Alice 030412 + bf 16/5
Nu blir jag ju superavundsjuk!!! Om ni lyckas, kan du inte skriva lite hur ni gjorde och vad materialet kostade? (vilka verktyg ni hade etc) Jag undrar just om en hobbysnickare klarar av det...
 

Artiklar från Familjeliv