Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Snabbt inne och säger hej

Skrivet av Sanna med Paula 030310
Saknar er som bara den. Tror jag håller på att spricka. Så fort gabbiz visar sig på jobbet så vill jag inte sluta krama henne. Vi mår bra och bor hos svärföräldrarna som aldrig kom iväg till Thailand på annandagen. Så vi bor trångt och de tär på oss alla. Jag håller på att gå i taket och längtar tills nästa helg när vi flyttar in. Huset är snart klart. Fönstrena, toa & badrum kvar. Paula mår bra och växer så de knakar. Hon är så himla vacker och helt underbar. Sover dåligt gör jag då man inte är i sitt eget hem. Svärmor är på mig om allt :o(

Grattis till er som väntar barn och massvis av kramar till alla fantastiska mammor som håller till här. De dröjer tre veckor innan vi har data och internet igen.

Kram Sanna
Svar på tråden: Snabbt inne och säger hej

Hej Sanna!

Skrivet av  Anna med Arvid 030519
Jag hoppas att du får tillfälle att kika in här igen innan ni har internet i huset.

Förstår att det blir jobbigt att bo hos svärföräldrarna och att ni går varandra på nerverna. Även om man älskar sina föräldrar o svärföräldrar så kan det bli lite mycket av det goda om man bor ihop en längre tid... Skönt ändå att dina svärföräldrar inte redan var i Thailand på annandagen. *hu*

Lycka till med att avsluta husrenoveringen och hoppas flytten går bra!
 

Hej mitt hjärta.

Skrivet av  gabbiz med Alvin
Vill inte sluta krama dig heller. Vi kan väl höras på telefon i helgen, så kanske ni kan komma på middag någon kväll snart (och äta på våra fina tallrikar), det behöver ju inte dra ut jättelänge på tiden om ni har mycket att göra på huset. Vill bara träffa er en stund. Tack för sms-pratstunden igår kväll, även om vi undrade lite grann vem som messar vid halv tolv ;)
 

heeej :)

Skrivet av  Myzan & Co
kul att "se" er.

förstpr att det är påfrestande att bo ihop med svärföräldrarna! skönt iaf att dom inte redan var i Thailand *hu*

snart e juh ert fina hus klart så ni kan flytta *myyys*
håller tummarna att allt går bra med flytten och att du hinner kika in en sväng innan!

kramar från oss
 

Hej!

Skrivet av  Hella
Jag har saknat dig, men då får man vänta ett par veckor till innan du flyttar in här igen då.

Sköt om dig!
Kram
 

Artiklar från Familjeliv