Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Ny här

Skrivet av Victoria m Matilda 8/5-03 & Son 4/1-05
Har läst lite här men inte kommit mig för att presentera mig, har mest skrivit på ank 01/2005. Så vem är jag då? Jo, en glad tjej som heter Victoria och är 23 år. Bor med min man Alexander 25, Matilda som är majbarnet född den 8:e och den 4 januari utökades familjen med en son.
Gillar att umgås med familjen, resa, laga mat, pyssla m.m.
Svar på tråden: Ny här

Hej!

Skrivet av  Amelie
Välkommen och grattis till lillebror!

Jag heter Amelie, har två tjejer, en född i maj -03 och en i augusti -95.
 

Hej och välkommen hit :-)

Skrivet av  Anna med Victoria-99 & Emma-03 + mini v.35
Skoj att vi blir fler, får gratulera till nya tillskottet i familjen! Jag heter iaf Anna och har två goa tjejer på 5½ år och 21 månader som heter Victoria och Emma! Nu väntar vi vårat tredje barn i mitten av februari så vi kanske ses på vinterbarn sedan! Mer om mig kan du läsa i min info :)

Kram!
 

hej & Välkommen!

Skrivet av  JEn
Jag heter Jennifer och har en liten Melanie född 23 feb.
Grattis till lillebror:)
 

Hej,hej!

Skrivet av  Nettan m.Smilla-03&Kevin-98 + bf 26/7
Nettan heter jag och är 27år. Jag bor i dalarna med min man TOmas som är 31år och barnen Kevin 6år och Smilla som fyller 2år den 14/2. Jag hade bf i mars, sen valde busfröken att komma lite tidigare och då "hängde jag kvar" med dem som ingick i min ankomstgrupp. Vi väntar tillökning i juli.. Ja, det var lite om mig.. Grattis till lillebror och välkommen hit =0)
 

Grattis!

Skrivet av  Jill med Alice 030412 + bf 16/5
Välkommen hit, och grattis till sonen! Jag är en 27-årig göteborska som väntar andra barnet i maj. Hoppas du kommer trivas här!

Kram Jill
 

Hej å välkommen!!! :0)

Skrivet av  Linn BF-1+Neo-01 & Ronja-03
Har ju sett dig inne på Ank-01 och sett att du är en av de lyckliga som fått sina små... :0)
Själv så väntar jag fortfarande! Men om senast 3v så har jag ju iaf min Minis!! :0) Lääängtaar!!

Välkommen hit och hoppas att du ska trivas!!!
 

Hej och välkommen!

Skrivet av  Anna med Arvid 030519
Jag heter Anna och bor i Uppsala med min man och vår son Arvid, som föddes i maj -03.

Grattis till sonen! Vad mysigt med en liten bebis i huset.
 

hej

Skrivet av  Myzan & Co
och välkommen hit :)

grattis till sonen, han e född dagen före min stora kille (som blev 3 år den 5/1).

vi kanske kommer att ses på "04/05 vinterbarn" oxå\', väntar min tredje med bf 28/2.

mer om oss i min info,
kramar från oss
 

Välkommen

Skrivet av  Bettina
och hej:-)
Jag heter Bettina och är 28 år och har tre barn Josefin, Philip och vårbarnet Jessica.
 

Hej & välkommen till oss!

Skrivet av  Veronica™ m. Norea 030204 & Arvid 010713
Mer om mig kan du läsa i min info, klicka bara på mitt namn. :)
 

Välkommen till oss!

Skrivet av  Triss
Och grattis så himla mycket till lillebror!!

Mitt vårbarn är född i mars -03 och är den sista av tre tjejer, storasystrarna är födda i början av 90-talet så Sara är en liten sladdis;-)

Vill du läsa mer om mig kan du klicka på mitt namn så kommer infon upp.

Hoppas du ska trivas hos oss!
 

Välkommen hit

Skrivet av  Mallaco med Lexi o bf 1/3 - 05
roligt att fler läser och skriver här.
grattis till tillskottet :P.

jag heter Malin bor i Göteborg. Har en dotter för maj 03 och väntar mitt 2:a barn nu i feb/mars.

Hoppas du trivs här!

Kram
 

Välkommen!

Skrivet av  Malin med Axel
Kul med en ny, hoppas att du kommer att trivas i snackgruppen!
 

Artiklar från Familjeliv