Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Tänk att de skall fylla 8 år!!!

Skrivet av Sofia & Ludvig
Min lilla -97 Ludvig fyller 8 år i februari och jag börjar inse att han håller på att bli stor :-) Vill spara ut håret långt, ha hål i årat och mobil telefon!! Håret gick jag med på men inte det andra :-)

Minns ni...nyss var vi ju på BB!!!
Svar på tråden: Tänk att de skall fylla 8 år!!!

Philip fyllde...

Skrivet av  Nickis@
....precis 7år för en vecka sedan, så det dröjer nästan 1år innan han blir 8, en senis, fast en stor sådan.
 

Ja, på torsdag är det dax!!

Skrivet av  Helena m Emma 8/6-03 (Cissi-97)
Visst går tiden fort!! Vi var förbi Cissis gamla dagis idag och pratade med en av hennes fröknar. För henne hade Cissi verkligen blivit stor. Hon är bara huvudet kortare än mej..... ;)
 

Visst går det fort....

Skrivet av  Anette, Maja-97 & Albin-01
Maja har ju 1 månad mer än Ludvig på sej.. hon fyller i Mars... men om man tänker efter .. herre gud 8 år..
(samma våra små... 4 år..!!!)...

Ja det va inte längesedan man gick här och bärde och vyssade... :-).. det känns iaf inte som så längesedan..

Vi skulle köpa en kamera till oss i julklapp, men så kändes den gamla inte så gammal... den hade vi ju köpt när Maja föddes.. Den va ju _inte_ gammal... men så började vi räkna... Ojdå.. den va ju faktiskt nästan 8 år gammal... :-)

Men jag har _inte_ blivit äldre... onej.. allt känns precis som det gjorde då... på BB...
 

nja

Skrivet av  mady
min 97 har nästan nyss fyllt 7 så 8 känns väldigt avlägset. Man det är helt otroligt hur fort tiden går. Den andra januari fyllde min stora tjej 9 år och som du sa det var ju igår man var på BB.
 

Artiklar från Familjeliv