Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

4 miljoner dollar! (Ryans & Tristas bröllop)

Skrivet av ylva m 3 barn +3
wow, vilket bröllop!!! Jag skulle ha velat ha ett sånt bröllop!

Hur mycket är det i svenska kronor, någon som vet?
Svar på tråden: 4 miljoner dollar! (Ryans & Tristas bröllop)

Just nu är dollarna billig

Skrivet av  Bea m. Vincent & Herman
så det blir "bra" 28239200 kr.
 

*kräks*

Skrivet av  Mamo
Jag tycker det känns hemskt och opersonligt. Och vissa grejer blir liksom så löjliga att det blir skrattretande. Som att hon ska ha skor på sig som är klädda med diamanter och kostar flera miljoner. Skorna syns ju inte under klänningen!!
Och så allt detta ROSA!!! Kan ju tillägga att jag inte gillar rosa, så då är det ju svårt för mig att gilla deras bröllopsarrangemang överhuvudtaget.
Hon valde dock rätt kille, tycker jag. :-)
 

tänk

Skrivet av  sanna
vad mycket man skulle kunna göra för alla fattiga människor för dessa pengar. Mår illa när jag ser sånt överflödigt lyx. Sånt är livet...
Men de är fina ihop dock!
 

nä fy fan...

Skrivet av  askl
...det verkar som om det materiella är viktigare än kärleken...
 

Jag kräks oxå...

Skrivet av  Killa
och det rejält!!! Enkelt att ge bort en massa presenter till sina vänner när man slipper betala dom (förmodligen i alla fall)!!! Håller med om att man kunde gjort mycket bra grejer för dom pengarna. Satt och mådde illa och tyckte allt var så hemskt amerikanskt och pråligt (ändå sitter jag mitt dumma nöt och glor på skiten!?!?!)!

Ryan verkar så jordnära så jag undrar vad han innerst inne tyckte om alltihopa? Han sa ju innan att han inte skulle gå med på att det blev ett rosa tårtkalas men det blev ändå så -tyckte jag- fast inte enligt dom kanske...jaja...
 

Gläds med andra

Skrivet av  Romantiska Ann
Ja,deras bröllop var så romantiskt och det var så fint att titta på.
Jag blir glad i hjärtat över att se andra som är lyckliga.
Tråkiga och sorgliga nyheter är inget för mig.
Glädje hör till livets krydda.
Råd till alla-Var glad över när andra människor har det bra!
 

Artiklar från Familjeliv