Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Alltså.

Skrivet av S-J
Det spelar ingen roll om det var vad som hände mellan olga och jean eller inte.... När någon är försatt i vanmakt och/eller så berusad att h*n inte vet vad som händer och inte kan försvara sig är det INTE ok att stoppa in saker i personens underkläder, smeka/tafsa på personen och smörja in henne/honom med smör eller vad det månde vara osv.... DET är min åsikt, vem det än rör sig om, och det är det jag argumenterat för och kring.

Att sedan vissa har svårigheter med läsförståelsen eller inte kan skilja på individ och sak eller har pippi på att läsa in saker som inte står osv, ja det kan jag tvyvärr inte göra så mycket åt....

Nu ska jag se favvisprogrammet FF. Adjö på er!
Svar på tråden: Alltså.

Men ska du

Skrivet av  Foofo
diskutera sådana frågor så har du inte i detta snacket att göra. Detta snack heter Dokusåpasnack.

"Det spelar ingen roll om det var vad som hände mellan olga och jean eller inte...." så då ska det polisamälas och bojkottas ändå? Ska man bygga det på så flummiga fakta.

Dessutom brukar du inte hålla till härinne men du blev väldigt aktiv när detta blåste upp.

 

Jag tycker mig

Skrivet av  Nealin
ha sett S-J här många gånger innan detta hände. Och varför skulle inte det höra hemma här i Dokusåpasnack?
 

för att hon vill

Skrivet av  Foofo
bara GENERELLT diskutera en sådan situation och då har det inte längre med dokussåpa att göra och då borde diskussionen flyttats till ett annat snack...kanske för och emot t ex.
 

Tjena!

Skrivet av  S-J
Kul att bli sedd *skratt*
 

Men du.

Skrivet av  S-J
Jar jag SAGT att det ska anmälas och bojkottas mot BB? Nej...

Diskussionen hade indirekt med dokusåpa att göra eftersom den uppstod efter en omdiskuterad händelse just i en dokusåpa.

Jo jag brukar hålla till här inne *S*

 

Artiklar från Familjeliv