Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Allvarligt hörni (BB)

Skrivet av Jen
Ni kan väl ändå inte mena att Lina är en värdig vinnare?????
Fram tills att Olivier (som hon inte kunde stava till)åkte ut så har hon bara suttit i sovrummet och konspirerat med alla som vill lyssna. Eller så har hon haft sex eller bråkat.
Ibland förstår jag inte vad hon säger och vad hon menar när hon tex avslutar varje mening med \'fatta ru\'.

Nääää, fatta ru va korkad hon upplevs vara.

Jag hoppades på den ärlige och trevlige Stefan.

Tack för ordet.
Svar på tråden: Allvarligt hörni (BB)

Tycker inte

Skrivet av  Sofia
att Stefan varit varesig trevli eller ärlig där inne. Tycker han snackar som om han är bäst och vet allt och nedvärdera de andra.
Skit har han snackat precis lika mycket som någon annan där i huset...
Jag gillar Lina och ser henne som värdig vinnare, hon har stått ut med både det ena och andra där inne.
Hon är väl den som ändrat sitt liv mest under dessa 109 dagar med tnken på hur hennes liv såg ut innan (vad hon sagt i alla fall) Hon har ju verkligen fått bromsa upp och tänka efter.
 

Håller med dej

Skrivet av  Nilla m.Alexandra010505 & Zebastian 0312
hon ÄR VERKLIGEN en värdig vinnare
 

Fast du kan ju inte veta

Skrivet av  Blomman
hur mycket hon eller någon annan har ändrat sitt liv? Hur ska du kunna veta hur Lina kommer att leva sitt liv? Kommer hon att diska nu, när hon lärt sig det? För mig verkar det solklart att hon fortsätter som vanligt, med en man som trycker ner henne och som inte respekterar henne. Enligt henne själv har hon bara varit med såna killar. Önskar dock Lina och Olivier lycka till.

I så fall borde det vara Olivier som ändrat sitt liv mest, som gått från att ligga med hur många tjejer som helst, till ett monogamt liv, där man respekterar sin kvinna och beter sig därefter. Något säger mig att Olivier haft svårt med den biten sen förut.

Alltså borde han varit en värdig vinnare också? =)
 

Jag vet inte mer

Skrivet av  Sofia
än någon annan här, men i huset de 109 dagrana har hon ändrat sitt liv,hur hon sen kommer att var efter detta vet nog verken du eller jag eller någon annan som bara sett henne på tv:n
Hon har ju själv sagt att hon aldrig lagat mat bakat eller diskat i sitt tidigare liv, det har hon ju gjort nu i huset.
Hur vet du sen att Olivier kommer att trycka ner henne och inte respektera henne. Det är ju också något som vara ig jag eller någon som inte känner dem vet ...
 

Monogamt liv? =)

Skrivet av  J med N & M
ingår det i det monogama livet att göra så som på den bilden? =)
 

Mmmm...

Skrivet av  Blomman
det var ju det jag menade lite... det var skrivet ironiskt. =)
 

Håller med dig! IMT*

Skrivet av  Sandra
jj
 

ja stefan skulle vunnit! \'imt\'

Skrivet av  ell
ö
 

Måste man motivera?

Skrivet av  Tanja
Första gången jag såg Lina tänkte jag -Jaha, en till silikonbimbo. Dock allt eftersom programmet fortsatte började jag gilla henne alltmer. Visst, hon var lite skränig och hade en HEL DEL sex där inne men hon visade också bra sidor.

Jag tyckte definitivt att Lina skulle vinna och det var för att hon var den jag tyckte bäst om i huset... mer motivering behövs inte.

Visst, Stefan kanske ÄR ärlig, hygglig, smart etc men jag tyckte helt enkelt inte att han skulle vinna.
 

Artiklar från Familjeliv