Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Alltså, Jerry (Robinson)

Skrivet av Bibbisen
"Jag bryr mig inte om de dör."
"Vi ska döda dem."
"Det här är inte en lek för mig. Det är på liv och död."

Den killen har helt klart en skruv lös! Undrar hur han uppfattar sig själv i tv...

Heja lag syd!
Svar på tråden: Alltså, Jerry (Robinson)

Ja måtte

Skrivet av  Lena
de förlora så de får en knäpp på näsan.
Jag sa också till maken att han verkar ju inte riktigt riktig som säger en sån sak men de andra tyckte nog han gick för långt...
 

ja han...

Skrivet av  Jessica mKalle -02 + bf 20/9
är helt klart ett pucko för sig. Så oerhört barnslig, nej fel ord, omogen.
Tycker mest det är tragiskt att de andra dansar efter hans pipa.
har för mig att han sa fler grövre saker också igår.
Kan inte förstå att inte fler reagerar på hans illa valda ord och reagerar, alltså fler i hans lag.
Fike (?) verkar ju vara den enda som ser hur omogen han är.
Nä usch han är creepy... det är lite (läs mycket) flugornas herre över honom...
 

Fike, ja

Skrivet av  Bibbisen
Han verkade ju jättebra igår. Sa ifrån lite och så. Det gjorde väl Gabriella också, eller hörde jag fel? Men Jerry bara maler på med sitt "döda-döda". Creepy var ordet!
 

Ja han bäddar ju inte direkt

Skrivet av  Annika
för en långvarig vistelse enligt mig! Hoppas han åker ut snart.
 

Han är ruskig

Skrivet av  Dellen
Det är så att man skulle byta trottoar om man mötte honom i verkligheten...Annars kanske säger man råka säga fel sak,eller stöta till honom.Ucshlibucshli!
 

Ja

Skrivet av  Smulan_81
Han har ju verkligen problem den killen!! Jag tål varken honom eller nån av de andra i lag nord!

Heja lag syd!!
 

ja, han är

Skrivet av  Linda o Kevin 040312
omogen, dålig förlorare, fjantig o jag vet inte vad...jag tappade hakan när han slängde ur sej alla saker...

men frida (heter väl hon den blonda...?) var väl inte bättre....när hon prata om sin borste..."hoppas de dör"...att de skulle få borst-taggarna i rumpan eller vad det var...jisses vad moget...hoppas de får byta två deltagare grupperna sinsemellan vilket liv det skulle bli hihihihi
 

sanslöst..

Skrivet av  Jessica mKalle -02 + bf 20/9
Har man affektionsvärde på en hårborste som hon sa att hon hade, så är det dax att skaffa sig nya saker!
Och så sur hon blev på jenny (?) i örådet i lördags när J svarade på robbans fråga om hur mycket tid frida spenderade med sitt utseende per dag...
Usch vilka ytliga människor lag syd tycks bestå av
 

*garv*

Skrivet av  Linda o Kevin 040312
just det ja...borsten hade affektionsvärde ja...hahahhaa
 

hejjar på lag syd

Skrivet av  myzoxe bf 14/2
jag... Gillar inte mikael i lag nord... usch. Tänk vilka dåliga förlorare hela det laget är.... :) Stackars dom... *S*
 

Han har

Skrivet av  Pethra
flera skruvar lösa tycker jag, helt blåst! Snacka om omogen kille, patetisk människa!
 

Tror ni verkligen

Skrivet av  Linda-Marie m. Alexandra 010909+BF15/2
att de skulle ha gett det andra laget sina presenter rakt av? Det kan de ju inbilla sig. De önskade ju livet ur dem för tusan!!!
 

Syd...

Skrivet av  c
fick ju mycket saker av nord sist så det tror jag säkert att de hade fått.
Tycker det är för jävligt av syd att behålla alla saker som är privata. Fult gjort!
 

hehe jo fast

Skrivet av  Linda o Kevin 040312
de gav ju dem lite saker...spadar, fisknät o allt vad det var...tycker det var gott när en av sydarna sa "tack för maten" hihi
 

Artiklar från Familjeliv