Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Alltså, Kvarteret-Maria...

Skrivet av ploppis
vilken gnällig människa.Snacka om dåliga förlorare. Hon och Patrik är ju bara för fåniga!
Hoppas att Jonna och Petter vinner deltävlingen bara därför!
Svar på tråden: Alltså, Kvarteret-Maria...

Ja det hoppas jag också

Skrivet av  Lena
Jag undrar vad det är för åtgärder som Maria ska ta till om tävlingsledningen godkänner det.
Gillade för övrigt inte deras badrum. Det är snyggt att titta på men jag hade inte velat bo i det
 

Pinsamt!

Skrivet av  Nilla
Vad kan man mer säga?!! Bara så himla pinsamt!
De verkar ta till alla medel för att vinna. De lyssnade ju över huvudet taget inte på Petter och Jonna när de försökte förklara sig!
 

såg inte allt...men hur gick det med

Skrivet av  Linda o Kevin 040312
droppandet från ett pars toa ner till några andra?
 

Fniss

Skrivet av  Madde B
Det droppade i någon timma sisådär tills flytspacklet började härda där uppe. Tyckte det var strongt av Anna och ? att inte totalt flippa ut när det börja rinna för tredje gången :-) Enda kommentaren var "Jag tror de skulle behöva en hantverkare hos sig hela tiden som bara övervakar allt..."

Skrattade hejdlöst åt bilderna där Petter (på övervåningen)satt och försökte ösa upp vatten från golvet med sked medan Jonna klafsade runt i sörjan och strödde på mer pulver...
 

Vad jobbiga...

Skrivet av  Helena
Gud vad jobbiga dom är Maria och Patrik. Dom bara gnäller hela tiden. När dom har möte så nästan hon gråter. Inget annat par verkar ju reagera på denna deal. Bara dom. Inget som dom andra är bra. Bara dom eget. Ser inget positivt med andra.
 

Tycker jag också!

Skrivet av  Smulan_81
Retar mig på hennes gnälliga och avundsjuka sätt som hon hela tiden kör med! Dålig förlorare är bara förnamnet!! *fnys*

Heja Jonna å Petters badrum. Tycker det va sååå mysigt! =D
 

Maken till..

Skrivet av  Mafeso
..missunsamma människor har jag inte sett på länge.

Ett paketpris kan man få som privatperson och hur kunde de fått den infon om de inte varit i kontakt med samma firma?

Tidigare tyckte jag att de verkade ok, men nu har jag mina favoriter helt klara.. Uffe & Tina, följt av Jonna & Petter.
 

Jag tycker..

Skrivet av  Helena
Uffe och tina har varit mina favoriter sedan början sedan jonna och petter.
Hade lite svårt för dom andra nere dom som gjorde hallen men tycker att dom har blivit bättre.
 

Precis..

Skrivet av  Mafeso
..vad jag tycker, Anna och vad han nu heter har "spottat upp sej lite", retade mej på hennes konstanta smil, men har insett att hon är sån och hallen blev fin.
 

Hall utan förvaring

Skrivet av  Anna med 2
...vad ska man med det till? Även om den är snygg.

Tror hallen är chanslös pga det.
 

Måste man ha förvaring i hallen?

Skrivet av  Bea m. Vincent & Herman
Vi har förvisso garderober i vår men de hade ju lika gärna kunnat vara i ett annat rum. Hallen kan ju ses som ett luftgit utryme som binder ihop lägenheten och ger lite rymd. De kanske har planerat in förvaring någon annanstans?

Kanske skall tillägga att jag inte sett avsnittet ännu så jag vet inte hur deras hall ser ut.
 

Plats för skor & jackor

Skrivet av  Anna med 2
Plats för skor och jackor tycker jag åtminstone bör finnas. Det var också någon annan av deltagarna som påpekade det.

2 ynka krokar fanns där! Ingen skohylla, bara ett utrymme under bänken.
 

Ja det kan ju vara lite lite

Skrivet av  Bea m. Vincent & Herman
Skoskåpet i hallen är nog rätt bra att ha :-)
 

Pinsamt!

Skrivet av  Tittar bara...
Har tidigare retat mig lite på hur hon totalt kört över Patriks åsikter och ideer. Vad han än har sagt så har lixom hennes åsikt vägt tyngre. Visst, det är tv och de kan säkert vinkla ett och annat, men så mycket?? Nä, det är svårt att känna sympati för det paret.

Har hela tiden gillat Tina och Uffe. Tyckte det var rätt att de vann sovrumstävlingen, även om jag först hade svårt att tro att de skulle klara det då de inte var helt klara.

Jag tror och hoppas att antingen Tina och Uffe eller Jonna och Petter vinner denna deltävling. J och P har bastun som triumfkort, men T o U kansek vinner på funktionalism då de valt att sätta in en tvättmaskin. Tvättmaskinen väger kanske tyngre än man tror?

Fast i Anna och Pontus hall hade de ju verkligen valt att framhäva lite av ursprung och att ta tillvara på husets möjligheter, så de kanske inte är så borträknade som de själva tror?

Kanske har Marias och Patriks avundsjuka färgat vad man tycker om deras badrum, men jag kan inte annat än att hålla med Tina. Det är lite för mycket taget ur en inredningskatalog.
 

Visst har det vinklats

Skrivet av  Lina
precis som i alla såna tvprogram men det som sägs har ju ändå sagts och det kan man ju inte misstolka. De säger ju en massa då de sitter framför "videodagboken" eller vad man ska kalla det för och då är det ju ingen anan som säger något som de svarar på.
 

Maken till snipig oh otrevlig

Skrivet av  Karin
Jag tycker att hon har gjort bort sig rejält. Om hon tyckte det fel var är det väl inte hennes sak att tjaffsa om det.
 

Artiklar från Familjeliv