Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Vem är Fabio? (skönheten och odjuren)

Skrivet av B-boom
Har inte sett de tidigare avsnitten, bara finalen. Är det en av deltagarna eller någon helt annan?
Svar på tråden: Vem är Fabio? (skönheten och odjuren)

Fabio...

Skrivet av  Lotta
..är väl den där modellen (?) som var ganska poppis för många år sedan nu (väl?). Ett bra kännetecken är väl att han har långt hår. Ringer det någon klocka?
 

men varför

Skrivet av  Isa
var det så *hemskt* att hon hade dejtat honom?
 

Usch!!!!!

Skrivet av  B-boom
Var det HAN!!!! Hua! *S* Tack för infon. =)
 

Han hälsade på High Chaparall-killarna....

Skrivet av  lolouise
...här i Sverige, i ett program för ett tag sedan. Han verkade inte överintelligent om man säger så....
 

Jo, jag såg

Skrivet av  B-boom
programmet. Fattar egentligen inte vad kvinnorna ser hos honom, hans ego? *ryser*
 

Vad olika man kan uppfatta

Skrivet av  Moa
jag blev positivt överaskad över han. Verkade ut att ha självdistans. Tycker denna figur verkar ut att ha en stor portion humor då han vågar driva med sig själv i tid och otid.
 

Håller helt med Moa-vilken härlig kille

Skrivet av  Lisen
inte alls så som jag trodde han skulle vara utan hade humor, otrolig självdidtans och vad han ställde upp och bjöd på sig själv både i US och även i Sverige.
Go Fabio säger jag bara ;O)
 

Jag tyckte tvärtom

Skrivet av  Gela +5
att han inte var särskild dum eller konstig, en ganska trevligt och jordnärara typ mera...Blev positiv överraskad och förstår inte varför det skulle vara avgörande vem man dejtade inann..... sålänge det inte är värre att han var modell...
 

Så här står det att läsa:

Skrivet av  Cami med min goa Alicia
"a turn for the worse at the end of the final episode, when Larissa revealed the much-hyped final "twist" to X: her ex-boyfriend is cheesy 40-something year-old romance novel coverboy Fabio."
 

Kopierat från AlltOmTv:

Skrivet av  Cami med min goa Alicia
Blondo fick massor av göra-bort-sig-screen-time där han upprepade att "any guy in America would understand me right now. I mean, Fabio. He\'s like on covers of romance novels and shit like that.." Obetalbart!!! Sen lite snyftande från hennes sida om att "i followed my instincts and that didnt turn out. This sucks. ... Atleast now I know what Brian felt like. Shame on me" osv samtidigt som det klipptes in bilder på Brian sägandes "i would always always stand by you" och sånt ....
 

Tji fick hon

Skrivet av  B-boom
Men det borde hon ha fattat med tanke på hur han betedde sig på sista daten ikväll. Jag tror inte hon var kär i någon av de. Den ene tilltalade henne fysiskt och den andre emotionellt, så hon valde det yttre.
 

Kolla här

Skrivet av  A
http://www.fabioifc.com/
 

oki tack

Skrivet av  myzoxe och *Robin*
vilken läskig kille.. urk.. =)Tyckte hon såg mer förälskad ut i den vanliga killen (namnet föll bort) än Gil... Jag skulle nog tatt han den andra för Gil verkade ju mer vlija spela framför kameran.. bläää på honom.. :)
 

Artiklar från Familjeliv