Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Såg ni det jag tror jag såg?! *Izabellas*

Skrivet av Lina
Jockes (?) kallingar på golvet i början av progr.!!!
Hon kanske inte är _så_ kall som hon verkar...hihi...

MEN det som får mig att tvivla på hennes känslor är att hon inte kunde säga att hon saknade honom - fastän hon var i Polen och hade haft en tuff dag. Är det inte DÅ man behöver sin kärlek som bäst?
Svar på tråden: Såg ni det jag tror jag såg?! *Izabellas*

Det missade jag hmmm

Skrivet av  Lottie
ja kanske något hänt ;)

Jag reagerade också på det at hon inte saknat honom , förstod inte riktigt vad hon menade med att hon inte tänker så...
Sen tyckte jag att det var konstigt att han inte fick komma in till hennes mamma utan att de bara stod där ute vid dörren, hennes mamma frågade ju också om det bara var hon som skulle komma in... han kunde ju få ha sovit över eftersom klockan var mycket. Nu vet jag i och för sig inte hur långt han hade och skulle köra så det var kanske inte något behov.
 

Ja just det!

Skrivet av  Lina
Att han inte fick komma in på fika ens en gång innan han skulle åka den långa vägen tillbaka!
Det är väl naturligt om dom nu ska gifta sig veckan efter!!!
Helt sjukt.
 

var väl en 16 mil enkel resa..

Skrivet av  Åsa
för honom att köra? För mig hade det varit naturligt att låta honom komma in och sova över och inte köra hem lika långt igen med trötthet och allt.
 

Det lilla...

Skrivet av  Ullan m Albin_01 & Wille-03
hörde även jag som inte ens följer det programmet. När han sa- saknar du inte mig lite? Vad var det hon sa? Typ, jag tänker inte så nu, eller nå´t. Blää, det kunde hon ha bjussat på tycker man.
 

Artiklar från Familjeliv