Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Allas vår Idolfavvokille Daniel...

Skrivet av Maggan
...var ju med i Faddergalan igår. Nån som såg? Jag tyckte han skötte sig alldeles utmärkt, kanske lite hes bara. Inte så konstigt efter denna vecka, undrar hur mycket sömn han har hunnit med sedan Idol-finalen. I morgon ska jag köpa singeln.
Svar på tråden: Allas vår Idolfavvokille Daniel...

Jag tyckte

Skrivet av  lilla jag
det var under all kritik, men skriver som anonym annars får jag bara massa hackkycklingar på mig.
 

Framförandet eller...

Skrivet av  Maggan
...låten?
 

Låten är väl ok

Skrivet av  lilla jag
men framförandet var inge bra. Har han inte kunnat öva o få lite back-up nu under veckan? Visst har han säkerligen jobbat mycket med skivan, MEN han måste ju öva inför ett sånt här stort evenemang tycker man. Jaja, hoppas han får gå nån skola, sjunga kan han, men underhålla kan han inte - enligt mig alltså.
 

Jag tycker han är

Skrivet av  Ulrikah
grymt proffsig för att vara den amatör han faktiskt är än.
Nu var han väldigt hes och det hörden men inte var det nåt fel på själva framförandet enligt mig. Att kunna focusera både på fans i publiken och på sin sång är bra.

Själva låten är grymt bra och den kommer bli en hit tror jag.
 

hmmm

Skrivet av  mady
är du säker att du inte har fel på TV:n för här lät det kanon!
 

Nädå

Skrivet av  lilla jag
vår tv funkade prima. :-) Ljudet var det inget fel på, han sjunger jättebra!! Men är inget kul o se på, han gör sig bäst på radion. Fast vi tycker ju olika.
 

satt

Skrivet av  mady
och höll på med annat så jag bara lyssnade på honom! Men visst sjunger han underbart:)
 

Jag tyckte

Skrivet av  Heli
att han såg så glad ut över all uppståndelse. Det gillar jag. Man ska inte gå in på scen och vara cool stjärna och sedan gå hem och räkna pengar.
 

Det var synd

Skrivet av  Cissi med Gustav 2/8-03
att musiken överröstade honom, men annars gjorde han det ju jättebra!! Vad snygg han var i jeans!!!!
 

Tycker fortfarande att låten...

Skrivet av  Lillan med Carl-03
var urtrist och bara har varit bra en gång - när han sjöng den efter att ha vunnit Idol.

Skulle så otroligt gärna vilja höra honom sjunga nytt material som verkligen passar honom, men kommer nog att köpa singeln ändå... Jag gillar singelformatet och vill gärna stödja honom ;-)
 

Han är ju sååå goooo...

Skrivet av  Anna
Oj,vad jag gillar den killen. Tyckte han sjöng okej igår lite hest kanske. och att han såg väldigt glad ut.

 

äh va f*n

Skrivet av  xxx
klaga hit och klaga dit. Gör det bättre själva ...!

Han är ju helt *ny*...Man måste väl få skaffa sig erfarenhet!

Trött på *oss* svenskar som ska klaga över allt och alla.

Ha lite förståelse istället.
 

Myyyyyyyyyyys!

Skrivet av  Snyggvelito
Han var perfekt! Som vanligt!
 

Artiklar från Familjeliv