Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Nu har jag varit där! *Kvarteret*

Skrivet av Heidi! & 3 guldisar
Visning på Kvarteret är avklarad. Vad kul det var att se det i verkligheten! Mest nyfiken har jag varit på Pontus och Annas pärlspontväggar och det var supersnyggt! Överlag gillade jag det mesta hos dem och de fick min och min mans röst.

Maria och Patriks lägenhet var jättefin men jag skulle inte vilja ha en tvättstuga i vardagsrummet. Barnrummet de gjort var jättesött.

Jonna och Petter har fina färger, men det var slarvigt gjort det mesta tyckte jag (min son på 4 år röstade på dem :)).

Ulf och Tina hade det mysigt. Gillade sovrummet. Vardagsrummet blev bara ett genomgångsrum och kökets hemska laminatskiva tog ned helheten. Loftet blev min dotter kär i (min dotter på 6 år röstade på dem).

På det stora hela kändes rummen så små mot på tv. Vad lurad man blir ;). Paren såg faktiskt också annorlunda ut förutom Ulf av någon anledning :).

Ser med spänning fram emot kvällens program.

Heidi :)
Svar på tråden: Nu har jag varit där! *Kvarteret*

kan tro att

Skrivet av  turtle
kameran ljuger lite ja.
Säkert intressant att se live så att säga.
Är det ikväll det är grande finale va?!
 

Nej...

Skrivet av  Heidi! & 3 guldisar
Stora Finalen är den 18/12 med telefonomröstning och så.

Heidi :)
 

aha tusingen då

Skrivet av  turtle
då har jag inte möjlighet att se :-(
Tycker gott de kan ändra den till ikväll - bara för mej!! ;-))
 

jag läste lite

Skrivet av  Heidi! & 3 guldisar
om vad som skall hända ikväll på hemsidan. De kunde nästan ha kört finalen redan nu tycker jag. För dig menar jag :)))

:)
Heidi
 

javisst

Skrivet av  turtle
det tycker jag med....
 

Vadå annorlunda

Skrivet av  Lucia 04
Berätta mera tack. blev ju nyfiken...
 

Jo...

Skrivet av  Heidi! & 3 guldisar
Anna var längre än jag trodde. Hon ser kortare ut på tv. Patrik var skitsnygg *rodnar* i verkligheten och Maria var mer alldaglig. Tina var längre och smalare. Jonna var tunnare och Petter såg lite tuffare ut. Pontus var affärsmässigare (men supertrevlig, Anna också!), så det var bara Ulf som var precis som han är i tv *s*. Men det är ju som jag upplever dem.

Kan tillägga att alla paren var så otroligt trevliga! Fattar inte hur de har orkat med alla människor som sprungit där, men å andra sidan så kan de bli 500.000 kronor rikare om de får fler röster.

Heidi :)
 

Tillägg!!!

Skrivet av  Heidi! & 3 guldisar
Jag menade inte att Maria inte ser bra ut, för det gör hon! Men, jag hade väntat mig att hon skulle vara mer "modellig" eftersom hon är så vacker på alla bilder och så. Inget illa menat alltså!

Heidi :)
 

Jag tyker Maria ser ut som en modell

Skrivet av  EllaNora
i tv-rutan, att hon har något slags skimer över sig, skönt på nått sätt att höra att hon var normal!:-) Uffe verkar vara en naturlig kille, hur upplevde du det?
 

tack för att du delade med dig

Skrivet av  Lucia 04
kul läsning
 

EllaNora...

Skrivet av  Heidi! & 3 guldisar
Maria ser verkligen ut som en modell i tv, håller med. Men hon var ju mycket naturligare snygg i verkligheten. Men skimrade lite mer än andra gjorde hon nog ändå!

Ulf var nog som man uppfattar honom, trygg, lugn och trevlig ;).

Heidi :)
 

Lucia...

Skrivet av  Heidi! & 3 guldisar
Det var så lite så!

Heidi :)
 

Maria har varit modell

Skrivet av  Lina m. S och L
Hon har jobbat som modell lite förrut. Jag vet inte om hon gör det fortfarande.
 

Lite hobbymodell :-)

Skrivet av  Marie
om jag inte minns fel. några bilder i slitz eller cafe...
 

Artiklar från Familjeliv