Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Kvarteret

Skrivet av Linn
Om det är så att de andra försöker få sig mer poäng genom att skitsnacka om anna och pontus så kör dom fel taktik tycker jag! Herregud, att bara skita att gå på festen och käka pizza istället!! Hur låg får man bli??

Skittaskigt tycker jag iaf!
Svar på tråden: Kvarteret

Ja jag fattar inte

Skrivet av  Anna
hur de kan vara så elaka. Först tackar de ja och sen bara skiter de i att få. Fy va elakt! De kunde ju gått dit en lite stund iallafall...
 

Håller med!

Skrivet av  Heidi! & 3 guldisar
Tyckte synd om Pontus och Anna! Grisigt gjort av de andra.

 

Äh,

Skrivet av  
det var väl inte så farligt....
Kan säga att jag hade heller inte gått men jag hade i och för dig inte tackat ja heller....
 

Håller med

Skrivet av  Emma B.
dom kunde ju iallafall sagt att dom inte skulle komma.
Lågt gjort!
 

Äsch jag missade ju dagens avsnitt

Skrivet av  Bea m. Vincent & Herman
Nu får jag vänta en hel vecka till jag får se det.
 

Reprisen är imorgon (sön) kl 17! :) /imt

Skrivet av  Stream
imr
 

Tackar

Skrivet av  Bea m. Vincent & Herman
Det stämmer ju att de kör reprisen då. Varför fick jag för mig att det var före ord. avsnittet nästa vecka? Tack såååå mycket nu kommer jag ju inte missa det.
 

De hade så tidigare.. /imt

Skrivet av  Stream
imt
 

har man inte tänkt att gå

Skrivet av  pinoccio
kan man väl säga nej. Stå med ett falskt leende och säga -Visst det blir trevligt och sen inte komma, så tarvligt.
 

Fast vad jag har fått höra (skvaller)

Skrivet av  Ann
så tackade de sedan nej och hade "ursäkter" till varför de inte hann/kunde komma, men allt det klipptes bort och det visades som om de bara struntade i det och stackars Anna och Pontus bara satt och väntade..........

Jag själv hade ju om det var så som det visades igår helt klart gått runt och knackat på kl 20 00 och sagt -nu är maten klar kommer ni el inte ?
För har man sagt ja så skulle man ju undra varför de inte kom.

Så de hade fått "vi får se om vi hinner" av ett par och de andra nej, och det var dem ("vifårseomvihinnerparet") de satt och väntade på¨.
OBS vad jag hört skvallras, inte säkert det är helt sant ;O)
Men tänk ALLTID på att allt kan vinklas och klippas ihop på Tv så det kan visa en helt annan bild av en sak
 

Det kan jag tänka mig, för inte var de såååå

Skrivet av  Mariana
ledsna precis om man helt plötsligt blivit "dumpad" av alla 3 paren när man skulle ha fest.
Det hade man nog blivit jätteledsen över och ifrågasatt varför men de verkade rätt "jaha då äter vi då" ;O)
 

Jag funderade också på det där

Skrivet av  Tova
Hade man inte dukat om det var så att man skulle ha folk som kom. Det var ju inte det,dukat alltså.
Och hade inte folk kommit som de lovade så hade jag nog ifrågasatt det efteråt
 

Jag avskyr den Tina som TV framställer henne

Skrivet av  EllaNora
hur hon är i verkligheten har jag ingen aning om, men den TV-Tina hon är för mig avskyr jag, så falsk!
 

Ja

Skrivet av  Linn
jag tyckte inte om henne från förstå gången jag såg henne, hon ska vara så himla duktig och bättre än andra hela tiden och har en nedsättande ton tycker jag, och Uffe verkar bara dalta efter...

Hon lär inte få min röst i alla fall!
 

Och jag...

Skrivet av  Helen
avskyr (nä, det är alldeles för starkt, ogillar) Maria så som verkar ytterst falsk och smilande. Jag litar itne på ett enda ord hon säger i rutan, det verkar som att hon är en c-skådespelare som läser sina repliker ur manuset.
 

Viss vinkling i TV

Skrivet av  Mysan
Jag som känner Tina ganska så väl kan säga att det till viss del är vinklat i programmet.

Visst, hon är en väldigt rak person och det tror jag att de som gör programmet utnyttjar genom att vinkla vad som visas och inte.

För mig är hon en trevlig, rättvis och ödmjuk person som tänker på andra och är otroligt kompetent.
 

Din beskrivning

Skrivet av  Lena
av henne är precis den som jag har fått för mig att hon är.
Har gillat Tina hela tiden hon är en person som jag skulle kunna tänka mig vara vän med.
 

Bra!

Skrivet av  Mysan
Det är ju skönt att någon har fått rätt bild av henne i alla fall :-)

 

Känns skönt

Skrivet av  Lena
att jag fåt rätt bild också. Det kunde ju vara tvärtom också men det är jag glad för att det inte är.
Hennes Ulf verkar också trevlig. De är mysiga ihop :)
 

Men hon har ju ändå sagt

Skrivet av  Karin
det som hon har sagt hur vinklingen är är. Jag tycker att hon och mannen gjorde bort sig mega när de första säger att det ska bli kanon med fest och sedan inte kommer. Är man rak eller vill framstå som det så förstår jag inte att hon kunde vara rakryggad nog att säga som det var...
 

Fast vi vet ju inte heller

Skrivet av  Lena
vad som sagts och sen klippts bort eller hur?
de kanske varit sen och tackat nej för att de inte hann komma, de var ju trots allt inte klara med lägenheten... Anna och Pontus verkade ju inte så sura på dem heller och det tror jag nog de varit om de inte kommit utan ord
 

Men vi såg ju

Skrivet av  Karin
hur de svarade när de fick inbjudan dvs sa att det skulle bli kanon. Sedan sa ju Anna att det enda paret som inte sagt nej rent ut var Uffe och Tina och Puntus ville ju vänta med att äta om de skulle komma...
 

Nej

Skrivet av  Ida
Jonna och Petter sa inte heller nej. Det var bara Maria och Patrik som sa nej direkt för de hann inte.
 

Jag känner henne också

Skrivet av  Jessica
å yrkets vägnar och har samma bild som du. Visst kan hon vara lite fyrkantig ibland kanske, och visst finns det en del som stör sig på henne - men många klarar inte av att hantera en så pass rak människa. Hon är som du säger, oerhört kompetent och tydlig. Man ska linda in det på tjej-vis lite fint om alla ska gilla en - och det struntar hon i. Bra av henne tycker jag!
 

Håller med!

Skrivet av  J
Jag gillar inte heller dem - men en sak är säker: så där gör man inte! Jag hade inte heller velat gå, men då hade jag sagt det!
 

Som det blev ihopklippt

Skrivet av  Bea m. Vincent & Herman
så framstod hon som mycket taskig tycker jag. Först säga att de kommer och sen sitta och säga "denna fest tror jag ingen av de ansra paren ville gå på". Om hon nu är så rakryggad som sägs ovan varför svarade de då inte nej direkt? Sen verkade de ju vara hos något av de andra paren, men det kanske var på morgonen efter?
 

Artiklar från Familjeliv