Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Isabellas Bröllop....

Skrivet av BESVIKEN!!!!!
Jag är GRYMT besviken på hur känslokalla JOCKE & ISABELLA var. Man får inte låta det gå så långt att en massa människor är inställda på bröllop för att sedan i sista sekund skjuta upp allt. Hela programidén var fullständigt vansinnig. Hur sjutton ska man kunna hitta sin sanna kärlek att gifta sig med på så kort tid??? Helt sjukt. Nej Isabella skulle blåst av det hela långt tidigare om hon nu var så "realistisk" som hon sa att hon var. USCH vad upprörd jag blir. Bröllop är inget man skojar om. I fortsättningen kommer iaf jag att totalbojkotta 5:an och deras skräp.

Svar på tråden: Isabellas Bröllop....

3:an *asg* *imt*

Skrivet av  Linda med Filip
hh
 

Jaja

Skrivet av  BESVIKEN!!!!!
3:an, 5:an whatever... samma skit på båda kanalerna...
 

eh fast

Skrivet av  Linda med Filip
det var väl inte kanal tre:s fel att de avböjde i sista minuten.
 

Nja, fast jag skulle tro att...

Skrivet av  Kajsa
...tv3 bett dem göra så här. Det skulle ju inte vara lika bra tv om de veckan före bröllopet bara sade "asch, vi skiter i det här". Bättre att hålla oss tittare på halster.

Det är nog lite naivt att tro att tv3 _inte_ påverkat deras agerande...
 

det gick på trean ;-)

Skrivet av  turtle
Jag tycker att de kunde ha gjort det mindre "bröllopslikt". De kunde haft en fest, men själv skulle jag aldrig velat ha vit fin brudklänning och hela kitet om jag ändå inte tänkte gifta mig.
Vit brudklänning och resten av kitet har jag (hade) då jag gifte mig på riktigt! *S* Inte om jag hade ett plojbröllop.OM jag mot förmodan skulle gifta om mig nån gång blir det INTE vit brudklänning.
Nu tycker jag ju att det var lite överdrivet allting och har varit det genom hela programmet - men vettigaste beslutet var enl mig att det inte gifte sig. Men tråkigt för gästerna - hoppas de hade kul ändå!
 

Jag tror inte...

Skrivet av  Heidi! & 3 guldisar
TV3 skulle gå med på att hon sa stopp mitt i hela serien. Hur skulle de då gå med redan inplanrade avsnitt och tv-tid.
Jag tror att trean och Izabella/ Jocke har kommit överrens om detta tillsammans.


 

Tyckte nog

Skrivet av  Smul@n
att det inte behövt "lura" alla att tro att det skulle bli bröllop och sen blåsa av allt inför alla gäster.

Tyckte också att det kändes helt fel eftersom de gjorde ju allt som om de hade gift sig dvs folk kastade ris, de hade bröllopsfest (eller kärleksfest som de kallade det), de hade samma kläder på sig (och det kan man ju undra varför?) osv osv.. Man hade väl kunnat ha enkel "kärleksfest" och blåst av allt innan alla satt och väntade i kyrkan.

Jaja, jag fattar ju att det inte skulle bli bra tv då, men ändå!
 

Artiklar från Familjeliv