Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Många upprörda personer över inlägget om top model

Skrivet av Anna
Det var inte min mening att skapa rabalder här inne. Vad ni sen tolkar *** till är ju er sak! Ordet ni använder är inte ens skrivit i rubriken, det är ju baara ni själa som tolkar det till det.

Varför skälla hysteriskt på mig för det? Har det inte slaget er att jag kanske kallar er för fjollor? Bara för att man inte gör lika många ****** som det är i ett ord betyder det väl inte att man för ett annat ord? Eller har jag missuppfattat det?????
Sorry för det isf.

När jag svarade på inlägget från början var det som jag skrev tidigare inte i min vetskap att det borde stått spolier i rubriken då mitt svar inte var i det syftet.
Fortfarande var det för att personen som jag svarade inte trodde Ewa var med denna säsong.

Sen blev det ett jäkla liv på er andra som tittar på såpan för ni tog det som spolier..
Varför kunde surrburken o de andra som svarade på mitt inlägg vara lite mer smarta då???

Jag har inte gjort något fel eller avslöjat något!!!!

Många är upprörda och arga, men det hela spårade ur pga av att ni var tvungna att svara på mitt inlägg.

Svar på tråden: Många upprörda personer över inlägget om top model

*spoilervarning* /imt

Skrivet av  Stream
imt
 

Men det är väl ingen spoiler heller???

Skrivet av  Lotta
Frågan var ju vem som var på bilden om hon var med en annans säsong!
 

Nej, jag skrev ju bara varning :)

Skrivet av  Stream
Tills allt har lugnat sig är det bäst att inte läsa nånting i den här diskussionen, för att inte riskera nånting.. Tyvärr är det för sent för mig, men andra kanske lyckas..
 

När man skriver f***or så

Skrivet av  Annelie
tolkar nog 99,9% av läsarna att man menar DET ordet. Själv studsade jag till rejält och tycker det känns fånigt att skriva något sånt. har inte alls följt debatten, tittar inte ens på top model så den saken ställer jag mig utanför.
 

Nåja att

Skrivet av  ....
du menade just DET f***or som alla tolkade det som är helt uppenbart,du behöver knappast skriva det för att alla ska veta vad du menade.
 

Så om nån skriver...

Skrivet av  Bella
citerar dig:
"Till alla sura f***ot här inne!!!"
så menar man alltså nått trevligt då eller, nu skyller du på OSS att ha hemsk fantasi och får skylla oss själva vad vi tolkar dina *** till, nej herrgud, alla inklusive dig själv vet nog vad du menade med "f***or", att skriva några *** göra INTE saken mindre hemsk för det!

Jag tycker INTE att det hör till ett vuxet diskussionsforum med föräldrar att kalla varann för sura fittor, det kan du gott be om usäkt för!
Vad menar du själv att vi skall tolka dina *** som för bokstäver då?! Jo en * är istället för en bokstav, så försök inte komma och säga att du menade skriva "sura fjollor" för det tror jag inte för en sekund på!
 

Nä det är ju precis det jag skriver

Skrivet av  Anna
ni har förutfattade meningar och var och en tolkar precis som den vill. Jag står för vad jag skrivit och det fortsätter jag att göra trotts era påhopp. Sen får varje individ tycka o tänka precis som den vill här inne om mig och mitt sätt att uttrycka mig på.

Att det sen är bara jag och INGEN av er som vet vad jag har skrivit i rubriken gör det hela väldigt komiskt. Ni gör er tolkning på det hela. Den här gången är ni så jäkla fel ute att jag bara skrattar åt det.

jag tycker ni är fjollor inga f***or som ni tror. Ordet är inte vacker och ingen förtjänar att vara en vad man än har gjort.

Jag ger upp och lämnar er åt era såpor och spoilers. Det är ju så tragiskt att man inte kan svara på ett inlägg för att vara snäll utan att hängas ut som en dåre eller sabotör. För ville jag sabba för någon skulle jag nog ha gjort på helt annat sätt....

Men jag är inte den som är den och ber om ursäkt för att jag skapat sån hysteri här inne och ber om ursäkt till er som tar åt er så mycket och tolkar ord till vad ni vill.

Lycka till i fortsättningen och till er alla andra passa er för att lägga er i sånt som ni inte borde, här inne finns det riktiga såpatittare som tar mycket personligt!

tack o hej o lycka till i såpavärlden.
 

Du, bara en liten fråga,

Skrivet av  Bella
OM det nu var ordet "fjollor" du syftade på i din rubrik här nere, så VARFÖR skrev du då *** i det ordet - är fjollor ett så hemskt ord så att du skulle behöva skriva cencur med ** sådär?!

Nej jag tror fortfande inte ett dugg på dina förklaringar, surfittot ch sura fittor är ett eländigt, hemskt och tyvärr helt verdertaget skällsords-uttryck som alla vet om, sura fjollor har jag däremot aldrig hört förr...
 

Det var UPPENBART vilket ord du menade,

Skrivet av  Kajsa
tjejen, så försök inte att bortförklara dig.
 

Ursäkta dubbelt inlägg!

Skrivet av  Kajsa
.
 

lite osäker men

Skrivet av  Linda o Kevin 040312
det var väl inte anna som skrev ett namn i inlägget, var väl nån annan klanta som skrev ett namn...eller?

fast just den här tråden handlar väl om hennes "trestjärniga" ord...
 

Jodå...

Skrivet av  Kajsa
...det var hon som skrev namnet OCH valde att använda det där trestjärniga ordet...
 

aha men

Skrivet av  Linda o Kevin 040312
hon skrev väl ett namn som INTE var vinnare...eller? visserligen utesluter det ju en som inte kan vara vinnare, så lite spoiler är det ju...men men...
 

För att vi inte ska falla i samma fälla...

Skrivet av  Kajsa
...så svarar jag inte på din fråga.
 

Artiklar från Familjeliv