Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Lite lessna nyheter....

Skrivet av Myska & Sofia 040129
mitt i alla gratulationer.
Men, jag har varit så fruktansvärt deppig de sista dagarna, kan inte hålla inne med det riktigt.

Våra goda vänner saknas efter flodvågen.

De var i Khao Lak, i vattnet och badade när vågen kom. Nu ligger min väninna på Bangkoks sjukhus, svårt skadad men vid medvetande. Hon slängdes upp på stranden och vaknade upp i en sönderslagen bungalow dit hon förmodligen förts av vattnet.
Hennes man och två små söner är, om inte ett oerhört underverk har inträffat, döda.
Inget spår finns efter dom.
Kan inte tänka på något annat än henne just nu; tänk att ligga sönderslagen på sjukhus i främmande land och veta att ALLT är slut, hela familjen är utraderad.
Vet att det tyvärr inte är någon ovanlig situation just nu...men det är första gången som jag kommit så nära en sån enorm tragedi.
Vad skall man säga när man träffar henne så småningom...?
Ligger vaken på nätterna och bara gråter och gråter hela tiden, visste inte att det fanns så mycket tårar i mig.
Tror aldrig att jag blir samma person igen, nånsin.
Hej från en jätteledsen Myska
Svar på tråden: Lite lessna nyheter....

Kram!

Skrivet av  johanna med Cecilia 040130
skickar en stor kram till dig. Det finns inte längre ord för denna tragedi . *kramar om*.

Det räcker med att jag tänker tanken på att Cecilia eller min sambo skulle vara borta så gråter jag.

Hoppas att din väninna snart får komma hem så ni kan stötta och krama här hemma.
 

Usch ja...

Skrivet av  Annika m Rebecka & Lukas
Många kramar till dig och din väninna.
Det finns inte så mycket mer att säga...
 

åh vännen

Skrivet av  Ankan&Eric020118&elias040130
Sänder varam kramar till er alla. Så fruktansvärt allt detta som hänt.
 

Det är så

Skrivet av  A.med Tilde
fruktansvärt. Jag lider med dig och har inga ord att trösta dig med. Det din vännina går igenom vågar jag knappt tänka på. Stackars, stackars henne.
En stor kram till dig.
 

Åhh kram på dej

Skrivet av  Jost
Jag kan inte ge något annat råd än att söka hjälp med dina tankar. Hade en väninna med barn i samma ålder som min älste. Pojken omkom tragiskt. tänker trots att det har gått 3år på allt som hände. Hur han var när jag brukade passa osv.
Känner ofta att jag hade behövt få råd och hjälp.....
 

Ja man blir helt galen

Skrivet av  Anna T2 + Heidi
när man tänker på händelsen, det värsta som har hänt. VAD gör man i hennes läge, det är så fruktansvärt hemskt, känns ju som om man verkligen aldrig skulle kunna bli glad igen om nåt sånt hände.

Kram, du inte är långt ifrån ensam tyvärr!
 

Skickar...

Skrivet av  Heidi! & Myra 040114
dig en jättekram.

Heidi
 

Massa kramar *imt*

Skrivet av  Nina med Elin-99 & Liam-04
.
 

ååå *gråter*

Skrivet av  Millan m. Liam&Måns
Det är så fruktansvärt att jag inte finner ord.
Skickar en kram
 

Artiklar från Familjeliv