Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Regina, Zahra, Johanna, Mini-Anna!

Skrivet av Jennie m Moa 040123
Nu tycker jag att vi försöker bestämma en kalas-dag!
Regina: vilka dagar är du ledig runt barnens födelsedagar (20-30/1 typ)?

Om jag summerar de dagar som vi inte kan hittills är det 19, 21, 25 och 26/1. Någon mer?

Fick ett tips på allergitårta av Tira här nedanför, den tänkte jag att vi testar så kan alla som vill smaka lite. Vi kan väl ses vid 10.30-tiden som vanligt (efter förmiddags-sovet för de som gör det) och så fixar vi nån lunch o tårta o kaffe efteråt. Låter det bra?

hörs, kram!
Svar på tråden: Regina, Zahra, Johanna, Mini-Anna!

låter bra

Skrivet av  zahra m Felicia 7/7-00 Jakob 22/1-04
jag kan väl i stort sett när som, men inte 21-24.
 

toppelino

Skrivet av  johanna med Cecilia
blir jättebra, vilken dag som nu passar Regina. Vi håller på att ställa om Ces sovtider till 1gång/dag så det blir nog ok.

Säg till om vi ska fixa någonting!!

gärna prommis framöver?!

kram och hej
 

vill ut o gå!

Skrivet av  Jennie m Moa 040123
men tyvärr kommer vi för tillfället ingenstans. Moa är superrisig i magen (igen). jag har nog bytt 10 b-blöjor hittills idag... inte läge för prommis alltså...

har kontakt med läkaren vi hade då vi var inlagda på Ryhov ifall det är nåt skumt som har kommit tillbaka. hoppas inte. men det påminner onekligen om tidigare tillstånd, dock ej hög feber ännu. hon håller iofs på o grejar mycket med munnen/tänderna men jag vete sjutton om man kan bli så kass i magen av nya tänder? nåja, vi väntar o ser...

ska fundera på lunchmat. kanske ett par pajer? då kan man ju hjälpas åt o göra en var + en fixar sallad, bröd etc? o så tårtan förståss. hoppas bara att vi hittar en dag som alla kan!!

hörs, kram!
 

oj

Skrivet av  johanna med Cecilia
hoppas verkligen att Moa inte bajsar ner sig totalt. (och att det itne är något som kommer tillbaka, men det behöver jag väl inte skriva..)
Stackare, inte kul med mycket b--s--- Ce är osså en riktig skitunge så.. just nu bajsar hon mycket, löst och grönt... HOppas att det beror på all broccoli och ärtor hon ätit..

Paj blir jättebra, bröd och smör och ost sen fixar man sig lääänge.

 

Artiklar från Familjeliv