Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Nykomling!

Skrivet av Sara m Anton o Jakob
Hej. Jag vet inte varför jag inte har tittat in här tidigare, då jag är aktiv på "Lillebrors" sida om 98:orna... Hmm. Dags att ändra på det :-))
Jag heter Sara och bor med min man och våra två killar Anton (95) och Jakob (98) i Malmö. Jobbar som grafisk formgivare, rider och spelar biljard.
Ser fram emot att lära känna er här!
Svar på tråden: Nykomling!

Hej och Välkommen

Skrivet av  Anna-Stumpan
Själv heter jag Anna, har dottern Sara (-95) samt dottern Sofia (-98). Har även en sambo. Sambon jobbar som snickare och blir 32 år i sommar.
Själv blir jag 30 år i höst. Har pluggat ekonomi i 2 år och jobbar på Resturang Cirkus ute på Djurgården i Stockholm. Jobbar bara extra, tyvärr.
Vi bor i Vällingby utanför Stockholm.
Barnen träffar inte sin pappa alls pga att han inte vill. Senast var för 2 år sedan och gången innan var 2 år tidigare. Trist men sant.
Jag flydde från honom åga att han misshandlade mig. Sara var då 2,5 år och Sofia var 2,5 månad.
Har varit tillsammans med min sambo i snart 4 år.

Det är inte sån jättefart på denna sida, men det är skönt att den finns ändå.
 

Tack

Skrivet av  Sara m Anton o Jakob
för välkomnandet!
Vi får väl sätta fart på sidan då:-))
Du har gått igenom mycket! Starkt att gå sin väg.

Kram
 

Jag var

Skrivet av  Anna-Stumpan
tvungen. Annars hade jag varit död idag, det är jag övertygad om.

Men, men. Det är gammalt nu.

Nu lever vi som vilken Svensson-familj som helst.
 

Välkommen!

Skrivet av  Ante
Jag har en son född 95 (Axel) och bor med honom och maken i Stockholm. Jobbar som fotograf. Har inga fritidsintressen egentligen pga tidsbrist men skulle vilja återuppta ridningen som jag slutade med då jag var gravid...vilket börjar bli längesen ;-)
Annars är jag trädgårdsintresserad - fast jag bor mitt i storstan. Gillar att resa, lyssna på musik och läsa. Och göra goda efterrätter!
 

Hej!

Skrivet av  Petra
& välkomna!
Kul med flera 95:or.
Jag heter Petra & har en Fabian-95 & en Linus-99.
Vi bor i västmanland.
Mer om oss i min info!
 

Hej

Skrivet av  fru Bill
Det tog även tid för mig att hitta hit. Finns det en sida för alla barn födda 98? Måste jag titta på. Mer om mig och mina barn står i min info.
Välkommen hit!
 

välkommen hit,

Skrivet av  eva-lena.89.95.97/98.simon30/10-01
min 95 heter angelica och är född jan 95
Hon har även 2bröder 89,01+en liten ängla syster97/98
 

Välkommen

Skrivet av  Flax
Jag har en tjej på 8 år och en kille på 2 år o 4 mån.
+önskar en till
 

Artiklar från Familjeliv