Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Nykomling!

Skrivet av Sara m Anton o Jakob
Hej. Jag vet inte varför jag inte har tittat in här tidigare, då jag är aktiv på "Lillebrors" sida om 98:orna... Hmm. Dags att ändra på det :-))
Jag heter Sara och bor med min man och våra två killar Anton (95) och Jakob (98) i Malmö. Jobbar som grafisk formgivare, rider och spelar biljard.
Ser fram emot att lära känna er här!
Svar på tråden: Nykomling!

Hej och Välkommen

Skrivet av  Anna-Stumpan
Själv heter jag Anna, har dottern Sara (-95) samt dottern Sofia (-98). Har även en sambo. Sambon jobbar som snickare och blir 32 år i sommar.
Själv blir jag 30 år i höst. Har pluggat ekonomi i 2 år och jobbar på Resturang Cirkus ute på Djurgården i Stockholm. Jobbar bara extra, tyvärr.
Vi bor i Vällingby utanför Stockholm.
Barnen träffar inte sin pappa alls pga att han inte vill. Senast var för 2 år sedan och gången innan var 2 år tidigare. Trist men sant.
Jag flydde från honom åga att han misshandlade mig. Sara var då 2,5 år och Sofia var 2,5 månad.
Har varit tillsammans med min sambo i snart 4 år.

Det är inte sån jättefart på denna sida, men det är skönt att den finns ändå.
 

Tack

Skrivet av  Sara m Anton o Jakob
för välkomnandet!
Vi får väl sätta fart på sidan då:-))
Du har gått igenom mycket! Starkt att gå sin väg.

Kram
 

Jag var

Skrivet av  Anna-Stumpan
tvungen. Annars hade jag varit död idag, det är jag övertygad om.

Men, men. Det är gammalt nu.

Nu lever vi som vilken Svensson-familj som helst.
 

Välkommen!

Skrivet av  Ante
Jag har en son född 95 (Axel) och bor med honom och maken i Stockholm. Jobbar som fotograf. Har inga fritidsintressen egentligen pga tidsbrist men skulle vilja återuppta ridningen som jag slutade med då jag var gravid...vilket börjar bli längesen ;-)
Annars är jag trädgårdsintresserad - fast jag bor mitt i storstan. Gillar att resa, lyssna på musik och läsa. Och göra goda efterrätter!
 

Hej!

Skrivet av  Petra
& välkomna!
Kul med flera 95:or.