Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Åhhhh!

Skrivet av Marre
Vilken dålig fart det var här inne!
Häder det ingenting i de stackars 9-åringarnas liv??

Jag har en son som trotsar järnet men faktiskt somnade igår UTAN att jag behövde bli arg på honom.. Tyvärr så håller väl inte det i sig.. =)

Jag rymmer på en vecka nu!
jag ska ner till min mamma, för barnen ska hem till sin pappa. Vad gör man när de inte vill?
Svar på tråden: Åhhhh!

Åh, håller med dej

Skrivet av  Gullan med Joakim 95+ 2 syskon 93,03
det är döööötttttt här nu jue...
Just nu är Jocke inne i en lugn period, peppar peppar det är väl inte värt att säga...
Men storebror tjatar o tjafsar om de mesta (11 år).
Just nu är grabbarna ute och sparkar boll är ju faktiskt riktigt härligt väder idag, bra start på höstlovet.
Annars har de inte bokat upp sig på nåt speciellt eller ja ska på kalas i eftermiddag men sen är hela veckan oplanerad.
Du får ha en riktigt bra vecka!
Kram Gullan
 

Gu va jobbigt..

Skrivet av  Petra
När barnen inte vill till sin pappa, måste vara skitjobbigt..
men visst har de det bra när de väl är där? Eller säger de när de kommer hem till dig att de haft det så tråkigt eller nåt annat dumt om pappan? För många ggr kan det vara svårt för dem att lämna mamman/pappan för den andra liksom. Det märker min kompis på sina barn, (de är skilda sen två år) Men när de väl kommer tillbaka har de haft det bra iallafall. Det är bara ångesten att lämna.

Hoppas iallafall att de har det skojigt på sitt lov.
ha de så bra du & bäbisen (känner lukten ända hit ;O) hos din mamma! & visa nu stolt upp underverket!!
 

Mycket bråk här med

Skrivet av  fru Bill
Vi vet inte vad vi ska göra i bland. Detta plus att han är så himla trött. Vi har kollat honom hos läkaren och nu tagit kontakt med kuratorn på skolan, via han suveräna kontaktperson. Vi får hoppas att det kan ge något, för som det är i veckorna kan vi inte ha det. Någonting är det som gör att han inte mår bra. Nu på lovet är han i alla fall (hittills) pigg och harmonisk.
 

Artiklar från Familjeliv