Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Har era barn höstlov nu?

Skrivet av Gullan med Joakim 95+ 2 syskon 93,03
Här börjar det idag ,med kanonhärligt höstväder!
Så killarna är ute o spelar fotboll.
Vad har era för planer för lovet, här är det oplanerat så vi får se vad det blir.
Svar på tråden: Har era barn höstlov nu?

Inte ännu..

Skrivet av  Marre
Här har de bara lov onsd-tors-fred.
De hade ledigt månd-tisd- i mitten av september.

Barnen ska (motvilligt) till pappa, och jag med bebis ska bli ompysslade av min mamma. Ska försöka visa upp mitt knytt för mina vänner åxå.. =)
 

åh bebis

Skrivet av  Gullan med Joakim 95+ 2 syskon 93,03
har ju oxå en liten bebis hi hi hon är väl inte direkt bebis längre, hon fyllde 1 i juli...
Tiden går så fort när de är små.Men mysigt är det i alla fall med en liten som busar omkring.
 

Japp

Skrivet av  @nette-73
här börjar höstlovet idag och alla i familjen utom Mattias har magsjuka =( Mattias ska på onsdag åka till mormor och vara där hela dagen om han inte blir sjuk.
Det är skönt med lov från skolan och allt strul som varit.Den värsta av bråkstakarna har fått byta klass och efter det trodde jag att det skulle bli bättre men då börjar Mattias att bete sig illa och bråka.Efter möten och långa samtal så är det väl lite bättre,vi har ett uppföljningsmöte efter höst lovet.
Hoppas ni får ett bra lov.
 

Åh skönt

Skrivet av  Gullan med Joakim 95+ 2 syskon 93,03
att de i alla fall tog tag i saken i skolan, så får vi hoppas det löser sig efter lovet med resten.
Kram Gullan
 

Nej :o((((((((

Skrivet av  Petra
Det är redan över :O(
Jag hade tagit ledigt alla dagar utom tisdagen då jobbade jag halvdag.
Så här har Fabians lediga vecka varit:
Måndag-tisdag: besök av farmor som bor ca 5 mil från oss- följde med henne hem & skulle "praktisera" på hennes frisörsalong på tisdagen. Sov där till onsdagen.
Onsdagen: Vi kom till farmor på morgonen & sömntutan sooooov fortfarande (farmor var i salongen & jobbade, hon har den på gården) Så vi kom & överraskade honom & talade om att vi skulle till Borlänges nya äventyrsbad! det var en höjdare! Åt ute på resturang (Kupolen) & på kvällen en grill som Fabian gillar!
Torsdagen var vi & käkade lunch på Kina resturang med kompisar till mig & Fabian sen var han ute hela dagen & spelade innebandy med kompisar.
Fredagen var vi bara hemma & lekte, hyrde film på kvällen. Hemma på lördagen.Söndagen var han & Jocke (pappan i familjen) på bio- kyrkogårdsön.

Sen var veckan slut :O(
 

Låter som det

Skrivet av  Gullan med Joakim 95+ 2 syskon 93,03
varit en kanonvecka jue! Hoppas vi får det lika bra .Jag har precis pratat med en kompis som bor3-4 mil härifrån och hon och hennes 2 pojkar ska komma hit på onsdag så ska vi käka go middag o sticka till ishallen med killarna, ska bli kul.
 

Åh!

Skrivet av  Petra
Skridskor!
Va skoj!
*kliar mig i huvvet & undrar om Fabian kan ha sina skrillor sen förra året..*
 

Japp!

Skrivet av  Lollo med tvillingarna Ludvig och Fredrik
Det började idag. Vi har varit och sett Håkan bråkan på bio :-)
 

Jepps

Skrivet av  fru Bill
De är två äldsta är hemma hela veckan med pappa. I dag är det min lediga dag och vi ska till ostindiska muséet och titta på manga-utställningen. De har planerat något mer museibesök, men annars tänkte de nog fixa en del med lägenheten, då det är visning på söndag.
 

Artiklar från Familjeliv