Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

GRATTIS FELIX!!!

Skrivet av petra
Hoppas du känner dig pigg & allert idag!


Hoppas även att du fått i dig lite gott fika & god mat i dag på DIN dag!!!

Berätta vad som låg i paketetn..*fiskar efter julklappstips*
Svar på tråden: GRATTIS FELIX!!!

Hi hi

Skrivet av  fru Bill
Jag tackar å Felix vägnar. Han är fortfarande hemma och hostar och snorar. I dag har han fått sällskap av lillebror också. Födelsedagen blev annars mycket lyckad. Mycket tack vare presenten som jag och hans pappa åkte och impulshandlade kvällen innan (jag skulle handlat på lunchen i veckan, men var ju hemma). Det blev en lego-racer - fjärrstyrd. Jag stod vid legohyllan och mannen vid de radiostyrda bilarna och så hittade vi den här och slog två flugor i en smäll. En perfekt present var det. Han bygger om och kör den. Sen fick han Yu-Gi-Oh kort och en prenumeration på Kalle Anka. Han fick pengar av sin farfar och av min farmor, vilket han verkligen uppskattade och ska spara till än det ena, än det andra. Han kommer ju att bli uppvaktad mer i helgen, så jag får väl återkomma om det blir några bra tips därifrån.
 

Aha!

Skrivet av  Petra
En legoracer bil! Fjärrstyrd?!
kostade?
Skulle vart nåt till mina grabbar, en varsin.
Kan man bygga ihop dem olika?
 

På Toys r Us

Skrivet av  fru Bill
kostade den 399:- Man kan bygga ihop den på flera olika sätt. Finns "ritningar", men det går ju bra att improvisera också. Så här kan den se ut:


http://bill.kicks-ass.net/mod.php?set_albumName=albun64&id=2004_11_10_038&mod=gallery&include=view_photo.php
 

Snyyygg!

Skrivet av  Petra
Vilken fin bil! Cool!
Verkar va en bra present!
Skall nog till Br/toys R us på lördag!!
 

Artiklar från Familjeliv