Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Kan undra...

Skrivet av Gullan med Joakim 95+ 2 syskon 93 o 03
är ni alla på semster eller håller ni alla redan på med alla julbestyren?!?!
Hallå!!! Det ekar lite kusligt här nu ju...trist.
Kram på er allihop im ni tittar in!
Svar på tråden: Kan undra...

Jag är här!

Skrivet av  Anna-Stumpan
Idag i alla fall.

Är hemma från jobbet för det kör i magen och jag måste på toa ofta.

Annars har jag inte tid att sitta framför datorn alls i princip.

Denna veckan ser ut såhär:
Måndag, jobba 7-16, föräldramöte på scouterna på kvällen, kl 18.30-20
Tisdag, jobba 7-16, stanna kvar på jobbet för vi hade obligatorisk trappist-utbildning mellan 19.30-21.30.
Onsdag, jobba 7-16, tvättstugan 18-21.30. Dock hemma och är sjuk idag, men tvättstugan ska jag ha ändå.
Torsdag, jobba 7-16, träffa gamla jobbet 17 och ut och äta med dom. Orkar inte stanna längre än till att bara äta upp maten och sen gå.
Fredag, jobba 7-16.
I helgen vet jag inte vad vi ska göra.

Förra helgen softade vi på lördagen. På söndagen så åkte vi till IKEA som halva Sveriges befolkning också gjorde, sen var vi till Kista och kollade på Superhjältarna. Sambon fick ett familjebesök i Fars Dag-present. Uppskattat både av honom och av barnen.

Jag hinner inte ens gå in på datorn för att kolla min e-post. Så att sitta här nu är grymt lyxigt. Mitt på en vardag, mitt i veckan.

Jo, jag ska skriva och skicka inbjudningskorten till dotterns kalas imorgon.
Hon och bästa kompisen ska ha disco-bowling den 4 december. Fanns ingen ledig till innan.
Hon fyllde ju ändå den 27 oktober och vill bjuda alla kompisar i hela skolan, men det får hon inte. Ca 15 barn får dom bjuda. Det räcker med det.
Förhoppningsvis är det sista eller kanske näst sista gången dom har ett stort kalas när dom fyller år. Nästa gång blir det nog en stilla tjejmiddag + biofilm för 3-4 barn.
 

*vinkar*

Skrivet av  Petra
hej hopp gummi *****!
Här är jag! Skall på brukarråds möte i skolan idag mellan 17-19 *intresant* Fabian & hans klass flyttade från sin gamla skola när den stängdes. Så de är en klass nu i en stor skola. Vi fick då en ny lärare som älskar våra barn & det är ömsesidigt både från oss päron & barn! Hon är 1-7 lärare! MEN till nästa år vill de att våra barn skall få en ny lärare för så gör det när de flyttar upp till mellanstadiet. Men vi vill ha våran lärare kvar! Så det skall vi tjata lite om ikväll hoppas jag!

Annars är det som vanligt här: jobb, möten & kalas...

i helgen skall jag & min brukares dotter (jag är personlig ass) bo på hotell i Borlänge, va på spa & shoppa loss, gå på resturang & bara vara! Skall bli mysigt även om jag får lite ångest gentemot familjen.. Men men jag blir bjuden & varken kan eller vill säga nej.
Skall iallafall bli mysigt!

Kram
 

Jag åxå!

Skrivet av  Marre
Har bara ingen motivation och ork alls för tillfället.. Men det går väl över!
 

Tittar in i bland

Skrivet av  fru Bill
men det blir mer sällan med mycket jobb och flytten.Julen har jag inte en tanke på än.
 

Artiklar från Familjeliv