Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Idag är det dagen D för Jocke

Skrivet av Gullan med Joakim 95+ 2 syskon 93,03
Alltså idag fyller han 9 år!!!
Hipp hipp...
Ikväll ska fyra komipsar komma på litet kalas dvd-film och tacos åsså popcorn ,chips och lite annat gott.
Och snart kommer han hem ifrån skolan och då ska vi fira med paket, han får fotbollsmålvaktströja och byxar, tror han kommer bli jätteglad,hoppas...
Svar på tråden: Idag är det dagen D för Jocke

Vad

Skrivet av  Lhisa
mysigt det låter!
Gratta killen så mycket.
Det finns inget bättre än att fylla år. Det är ju så kul att få presenter och få ha kalas.

Trevlig helg
 

GRATTIS I EFTERSKOTT!

Skrivet av  fru Bill
Mycket jobb och datakrångel, så jag ahr inte tittat här på ett tag. Blev han nöjd?
 

Lyckat kalas

Skrivet av  Gullan med Joakim 95+ 2 syskon 93 o 03
blev det!
Först hade vi ställt ut marshaller för att det skulle se festligt ut , sedan fick de börja med att äta Tacos.
Sedan hade vi en lite kiosk som storebrorsan skötte de hade fått monopolpengarsom de fick handla "bio"-godis med typ 1000 kronor för en liten chokladbit och popcorn och sådant, de tyckte de var skitkul,
Så började då filmen och de såg så söta ut i 3D glasögonen, så jag fotade dem.
Efter filmen var det en liten stund kvar och då fick de köra karaoke, det var uppskattat.
När de gick hem fick de en påse med frukt och en liten chokladbit? ett tackkort som jag gjort på datorn med en bild av dem själva i 3d-glasögonen.
Så han var SÅ nöjd och trött efteråt.
 

Va skoj!

Skrivet av  Petra
Det lät som en riktigt lyckad fest! Den skulle jag vart på!
Tacos verkar gå hem hos alla barn! Mina grabbar ÄLSKAR tacos. (åt det i förrgår..)
Grattis till stora killen!!!!
 

Låter suveränt!!

Skrivet av  fru Bill
Kul tips det där med att ta kort på dem och skriva ut innan de går hem!!
 

Grattis i efterskott! (imt)

Skrivet av  Lollo med tvillingarna Ludvig och Fredrik
d
 

Artiklar från Familjeliv