Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Blääääähääää

Skrivet av Petra & Fabian
I morse klockan 5.oo kom Fabian in & lade sig, kunde inte somna. Kräktes kaskader i toan.. Då var magjsukan kommen.. Men HALLÅ på julafton??!?!?!?

Så nu har vi ringt runt till alla som skulle kommit & ringt till mina föräldrar där vi skulle ätit julmiddagen & haft paketutdelning........:o/

Fabian sade nyss: men ni behöver juh inte vara hemma ni kan åka till mormor jag kan vara hemma själv. Jag vill inte förstöra eran jul....*lille gubben*

Klart vi skall vara hemma. Får spela spel tillsammans & kanske kika på gamla videofilmer från andra jular där grabbarna är RIKTIGT små :O)

GOD JUL PÅ ER!!!!!!!
Svar på tråden: Blääääähääää

Nääääää

Skrivet av  Gullan med Madelen -03+ 2 killar
inte får man få magsjuka på julafton,det borde vara förbjudet!!!
Stackars killen.
Hur mår ni idag då?
Hur blev eran julafton, hoppas ni hade det mysigt i alla fall.
Vi for omkring lite, först hos barnens farmor o farfar och sedan Kalle Anka hos min svägerska med familj och därefter till mina föräldrar för mat o julklappar o hem vid åtta, sedan var mina föräldrar här en liten sväng oxå. Låter kanske väldigt stressat men det var det inte utan det blev faktiskt riktigt bra.
Och idag håller killarna på med sina julklappar!
 

Hejsan!

Skrivet av  Petra
Ja du jävla sjukdommar. Borde som sagt va förbjudet på julafton!

Fabians sa att det var den sämsta julen han haft, lille gubben... Men det är klart när man inte kan äta godis & julmust & mat & allt.. Blir juh ingen jul då!! Sen att han inte träffade sina kusiner & farmor/farfar & allihopa blir väl åxå konstigt.. Vi är ganska tighta så det blir väl konstigt för honom. Men idag blir det godis & gott ;o)

Mormor & Morfar hans ringde & ville att vi skulle komma dit ikväll för att dela deras julklappar.. :oD Så vi får åka dit & öppna idag! (skulle vart där igår em./kväll)

Just nu har killarna gått ut & spela hoeckey (land) med sina nya klubbor.
 

Stackare....

Skrivet av  Kina +3
...jo det vore förbjudet!!! Men ganska typiskt att vinterkräksjukan kommer just på JULAFTON.
Sköt om er o krya på er!
 

Artiklar från Familjeliv