Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

ANNA & EDWIN, Lotta, Mysansmamma & mieHBG, massvar

Skrivet av Marie m. Al 5, Ol 2 & Al 2/4
Jag har inte varit här inne på 4 dagar så här är ett litet massvar:

Anna med mysfamilj: Läste precis vad som hänt och jag rös från topp till tå! Läste också att han är ok och blev mycket lugn! Hoppas julen blev någorlunda lugn i alla fall. Tänkte fälla den klassiska kommentaren att du är INTE en dålig mamma! Just för att det stämmer. Jag har själv gett Oliver en hjärnskakning och Alicia en airbag på sig när hon låg i magen, men efter ett tag vet man att man är BÄST till just sina egna barn ändå! Massa KRAMAR till er! Och din Mattias verkar vara en himla rar sambo!

mieHBG: Vill hälsa dig/er välkommen hit! En mycket aktiv sida i vanliga fall, skoj med fler här. Min 2-åring VÄGRAR släppa sina vällingflaskor! Han har bara gått upp ca. 7 kilo på sina dryga 2 år och jag mår inte tipp-topp pga det. Har inga tips, men förstår att det är tråkigt. Just därför får Alicia nu välling morgon, kväll när hon ska sova och när hon ska sova middag. Din dotter är ju liten än, hoppas hon slipper vara där min Oliver är då hon är 2 år.

Lotta: SKÖNT att din pappa är hemma nu! Hoppas han mår bra. *kram*

Mysansmamma: En tanke till dig och din mamma. Hoppas innerligt att allt är bra!

GOD FORTSÄTTNING på er ALLAIHOPA här inne! *KRAMAR*
Svar på tråden: ANNA & EDWIN, Lotta, Mysansmamma & mieHBG, massvar

Tack för omtanken

Skrivet av  Mysansmamma
Min mamma känner sig bättre, men inte helt bra men hon har inte uppsökt läkare. Hon är så j*kla envis och vägrar nu när hon känner sig LITE bättre. Likadant var det då hon blev sjuk sist hon väntade in i det längsta med att gå till läkaren fast då sa hon inget till någon inte ens till pappa.

Jag oroar mig fortfarande men försöker att inte tänka så mkt på det - svårt förståss.
 

Artiklar från Familjeliv