Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Besviken... *OT*

Skrivet av Jane m Zacharias 020813 & Lucas 040330
Jag har kommit in på distansutbildning till sjuksköterska som KI ordnar med kursort Norrtälje och skulle få de flesta av mina 25 poäng som jag har från före Zacharias tillgodoräknade. Problemet är att att det är kurstillfällen på orten MINST 1 gång per VECKA!!! Vad är det för distansutbildning???? Det är omöjlig för mig att minst 1 gång i veckan sätta mig på färjan och åka över till Norrtälje 1-2 dagar... Jag sökte ju denna utbildning för att det stod att det skulle vara "utbildning på plats" i början och slutet på varje kurs, dvs ca 8 ggr/termin... Nu får jag väl söka utbildningen här på Åland som är på heltid iaf... F*n vad besviken jag blir...
Svar på tråden: Besviken... *OT*

Surt!

Skrivet av  Anna & Edwin
Usch va trist!! Håller med dig distansutbildning ska ju innebära att man EJ behöver vara på plats... en gång i veckan är ju mycket! En gång i månaden hade kanske varit okej?!

Förstår att du är besviken, men jag är övertygad om att det löser sig på något bra sätt

KRAM
 

Näää

Skrivet av  Erika med Valdar
Vad trist! Varför GÖR de så? Har varit med om liknande idiotier med en del högskolor..

Jag vet att Gotlands Högskola är bra på helt webbaserade läskurser utan träffar (har läst 40 p den vägen) Men dessvärre har de nog inga medicinutbildningar.. :(

kram
 

Artiklar från Familjeliv