Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

God fortsättning allihop!

Skrivet av Asereht
Nu är vi hemma igen efter nyår i värmlandsskogen.

Vi har haft det jättebra med svärföräldrarna och makens norska moster och kusin.

Nyårsafton var lugn och trevlig, smällare och raketer avstod vi till förmån för en donation till de drabbade av asienkatastrofen.

Men lite kul ska man ju ha så en högst andaktsfull Simon fick gå ut och tända stjerneskudd/tomtebloss med pappa, farmor och pappas kusin (15 år). Det var en mycket stolt liten grabb som stod och häll i dem må ni tro.

Ossi har haft fullt upp han med, han har lärt sig att ta sig över farmors höga tröskel och for fram som en annan racerbebis och gick med jämna mellanrum lös på hundarnas vattenskål.

Mycket pyssel och massor av god mat har vi fått till livs.

Hos farmor så blev pojkarna mätta och Ossi är nu *host* hela 67,5 cm lång och storebror är 92 präktiga cm. Vikten tar vi en annan dag. :-)

Nu är maken ledig denna vecka ut och imorgon tom torsdag får vi besök så det blir nog inte så mycket data för min del men jag kan nog inte låta bli att kika in någon gång då och då.

Passar på att säga grattis till Mirva för glädjebeskedet och sänder en *kram* till alla som har det jobbigt på något sätt.
Svar på tråden: God fortsättning allihop!

En fråga till dig..

Skrivet av  Sanna m Thyra 040328
..en gång tidigare har du givit mig en web-adress till en sida m hälsovårds produkter som var så bra kan jag få den igen, snälla?

Det där med hundskålar känns igen :-)
Thyra vet nu att hon inte får dra i dem så hon brukar titta lite lurigt på oss och sätter sedan racerfart mot dem och skrattar så hon kiknar när vi tar bort henne!
 

hmmm...

Skrivet av  Asereht
är det denna du tänker på?

http://www.bodystore.nu
 

Det var kanske den..

Skrivet av  Sanna m Thyra 040328
..jag är ute efter mer naturliga kroppsvårds produkter och där hade de ju lite.
Urtekrams shampoo och balsam har jag köpt på min hälsokost men jag skulle vilja ha en duschkräm, ansiktstvätt och ansiktskräm i samma anda, alltså bara naturliga grejer.
Har du något förslag?
 

ett tips

Skrivet av  Erika med Valdar
är weledas srtiment. Det finns små provförpackningar så att du kan se om det passar dig.
 

Ja..

Skrivet av  Sanna m Thyra 040328
..det lutar åt att beställa lite från det märket, tack för tipset!
 

Detsamma!

Skrivet av  Lotta med Saga 17/4-04
Kul att ni har haft det skönt under nyårshelgen! Härligt att Ossi far fram så pass! :o) Saga börjar det också bli lite mer "go" i nu. Hon börjar försöka ställa sig upp och tar sig faktiskt framåt i gåstolen nu. Hon kommer förmodligen inte att krypa alls utan gå direkt på gången! :o)

Kram
 

Tack detsamma!

Skrivet av  Dizzycat
Tänk att alla småungar älskar hundarnas grejjor *ler*
Kattis kryper alltid fram till vovvens mat om den står på golvet. Och vovveprylar *typ aktivitetsboll full med levergodis* är ju jättemycket roligare än hennes egna saker...
 

Artiklar från Familjeliv