Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Nygammal medlem

Skrivet av Lena, Cornelia -02, Linnea-04
Tjing alla gamla och nya. Har inte varit inne här sedan jag var i 8:e månaden. Då gick jag hem.

Vi fick en liten Linnea 10 april, och som jag väntade då hon var beräknad den 1:a. Fast å andra sidan tog storasyster på sig lika lång tid. Linnea föddes med ett hål i hjärtat och en klaff som läker lite, men hon mår kanonbra och är inte ett dugg påverkad. Just nu väntar vi på att få veta när don ska operera igen hålet.

Ha börjat jobba i gen och det känns så skönt och har såååååå mycket tålamod med barnen när jag kommer hem. Det känns skönt att inte behöva bråka med dom hela dagarna utan få lov att vara snäll oxå. Det är mest min tvååring som är trotsig som ett troll.

Jag kanske inte kommer att skriva varje dag här men läsa om vad som händer med era små kommer jag att göra hela tiden.

Många kramar från mig!!!!
Svar på tråden: Nygammal medlem

Välkommen tillbaka

Skrivet av  Pallas
Jag kom in sent eftersom min Viktor hastade ut 24 april istället för den 15 juni som det var tänkt, så jag har nog inte "träffat" dig :-D

 

välkommen tillbka

Skrivet av  Cia med Dante och Leia
Jag fick en Dante som också var beräknad till 1:a april men som kom den 11 istället*puhh*.
Dante väntar också på operation fast inte på hjärtat utan njurarna, liten parantes bara. Är det VSD hon har, min lille kusin operardes för det för några år sedan.
 

Ja

Skrivet av  Lena, Cornelia -02, Linnea-04
det är ett vsd hon har. Fast ett bra sådant även om det behöver opereras, säger dom och vi tror att dom har rätt eftersom hon mår bra
 

Välkommen tillbaka

Skrivet av  Annika m. Emil & Erik
Själv har jag mest skrivit här efter det att Erik föddes innan hade jag inte mycket tid.
 

Kul, välkommen tillbaka! (imt)

Skrivet av  Karin med Jacob och Josefine
..
 

Välkommen tillbaka! :o) *imt*

Skrivet av  Lotta med Saga 17/4-04
.
 

Hej, välkommen tillbaka! (imt)

Skrivet av  Dizzycat
dd
 

välkommen tillbaka

Skrivet av  Madde m.Hannes 29/4 + Elias & Saga
Kul att du hittat hit igen.
Här har vi oxå en mycket trotsig tvååring som håller på att driva en till vansinne. Tur är så går det över så småningom, man får bita ihop och kämpa med dom. Dom har det inte så lätt dom heller. Vissa dagar är bättre och ibland kommer utbrotten i ett.
Skönt att Lina mår bra trots sitt hjärtfel, hoppas att ni kommer att få operara så snart som möjligt i alla fall.
Kul är det att se er igen ändå och ha det så bra.
 

Artiklar från Familjeliv