Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

hej

Skrivet av Hjärter dam m. IF
ville bara säga att jag lever.
Vi är hemma i sthlm igen men utan kök.
Jag gillar min familj men inte så mycket mer just nu, håller mig lite i bakgrunden ett tag.
Har dock äntligen fått tillstånd att sälja saker på tradera så nu säljer jag allt jag inte behöver och det ger ju några leenden ibland iaf ;)

kram på er

Malin
Svar på tråden: hej

Heej!

Skrivet av  Lotta med Saga 17/4-04
Välkommen tillbaka! :o) Trist med få leenden, du får sälja desto mer!

Kramar
 

Hejsan!

Skrivet av  Caisa m. E.W.A
Har inte hängt med på länge, så jag är lite som ett frågetecken, men välkommen tillbaka iaf!
 

*Kram*

Skrivet av  annasthlm
Jag saknar dig, hoppas vi ses snart vännen!
 

men då...

Skrivet av  annasthlm
skulle skrivit att jag förstår hur jobbigt ni har det och hoppas på snabbt köksuppbyggande och fler leenden.

Kollade Tradera :-)
Jag skulle kanske behöva sälja en del jag med, men har svårt att skiljas från kläderna. Så, de får ligga kvar i kassarna och lådorna ett tag till.

*kram* igen!
 

Kram kram

Skrivet av  MOE
Kul att "se" dig igen. Hoppas att du snart gillar familjen bättre igen. Smart att sälja prylar, sånt uppskattas i hemmen har jag märkt. Kanske borde börja här också. Vi har just rensat och sorterat ALLA barnkläder. Det blev några säckar. Å då har vi bara ett barn. Jisses. Som sagt, kul att se dig och kram! (förresten har du fått mig att komma på att jag nog måste ha en MacLaren-kärra så småning om också. Kanske det inspirerar dig att le lite?!)
 

Kram!

Skrivet av  Kristina m Hjalmar
Kul att se dig här igen!
 

Hej, hej, hallå!

Skrivet av  Maria m T & S
Kul att du lever iaf =). Skämt åsido så känns det lite så ibland även här, man har sina toppar o dalar. Låter jobbigt att vara utan kök, hur gick det till? Hoppas du får det lite bättre snart! *kramis*
 

Hej

Skrivet av  Annika m. Emil & Erik
Ska bli kul att träffa dig igen, du får berätta mer då.

Kram
 

Välkommen hem

Skrivet av  Karin med Jacob och Josefine
Välkommen hem igen. Det låter lite jobbigt. Släkten är värst som bekant, hoppas det känns bättre när du fått lite distans till vistelsen.

Hoppas ni klarar er utan kök nu också!

Kram
 

Hej!

Skrivet av  Nina med Saga
Vi bygger oxå just nu men jag saknar bara drygt 8 kvm av mitt vardagsrum (har ända drygt 30 kvm kvar :))

Vi ska ha byggare hos oss i en månad nu - blää....

Ha det bra!
 

Artiklar från Familjeliv