Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Dags för ett inlägg =)

Skrivet av ~Åsa~ m Andrea & Maya
Det var ju länge sen jag skrev!

Hej ALLA! Hoppas allt är bra & ni som har det tugnt & behöver en kram, den kommer HÄR: Det kommer en till alla andra också!

Lite från oss; Vi har haft jullov. Maya kryper omkring som en galning och river i ALLT! Hon pratar för fullt; mamma, pappa & titta, äter & bajsar & växer. (Ska vägas i morgon) Andrea har varit dålig, ska få svar på glutenprov på onsdag.... Hon har börjat på ett nytt dagis, det andra var inte bra för henne.

Vi ska flytta den sista januari. Till grannens 4:a =) Vår lgh är såld & de nya flyttar in den 1 feb = ingen dubbel hyra =)

Jag ska ta tag i min vikt nu igen. Har knappt 6 kilo kvar. (av 11) Ska leda på friskis igen nu, så det kommer att bidra lite till motivation tror jag. Sen SKA jag träna åtminstone 2 ggr i v. i vår!

I morgon har jag omtenta.... Företagsekonomi... Kör igen för jag har juu inte pluggat, men vad gör det... Sen är det bara en termin kvar till praktik =)

NU ska jag tillmin tjocka granne (bf 19 mars) & fika innan jag ska hämta A i regnet.

HA DET ALLA =)
Svar på tråden: Dags för ett inlägg =)

Hallå där!

Skrivet av  MOE
Det var ett tag sen minsann! Men jag har inte heller varit så aktiv här på ett tag.

Kul att det gick bra att sälja lägenheten och hoppas att det ordnar sig för Andrea. KRAM! å lycka till på tentan imorn, även om du inte har pluggat.
 

Äsch!

Skrivet av  Maria m T & S
Mitt inlägg försvann, det är något fel på Aff el min dator, jag blir knasig snart!
Ville bara säga att du har en framåt liten tjej som kryper o "pratar", Simon "gungar" bara o säger pa-pa-pa. Hoppas att Andrea snart blir bra o att hon trivs med sitt nya dagis!
Du är oxå duktig som gått ned i vikt, här ståpr det stilla men jag har en plan när jag minskar på amningen på allvar. Ha det gott vännen! *kram*
 

Kul att höra från dig

Skrivet av  Annika m. Emil & Erik
Håller tummarna för att det råkar bli en enkel tenta som du klarar. ;^)

Kram
 

Hej du! :o)

Skrivet av  Lotta med Saga 17/4-04
Du låter väldigt glad, det är skönt för det smittar! :o) Det verkar vara mycket som händer i era liv just nu med flytt och tenta mm. Kan bara önska er lycka till med allt och framför allt med Andreas glutenprov!

kram
 

Hej Åsa

Skrivet av  Karin med Jacob och Josefine
vad kul att höra av dig och få en liten uppdatering. Det låter ju jättebra med flytten, och toppen att ni slipper dubbla boendekostnader! Det lär ju bli en del kostnader i och med flytten ändå, det är konstigt vad mycket nya lampor och förlängningssladdar man måste köpa varje gång man flyttar :-)

Kram på dig, o lycka till med tentan.

 

Vilken tjej!

Skrivet av  Nina med Saga
Saga pratar ingenting, ja annat än rappakalja då :9 Ibland kan ett mammammamm slinka ur och ganska ofta nejnejnej men jag vet inte...

Saga har däremot krypt länge och nu i jul började hon att gå runt möbler och mot väggar och det är ju kul!!

Har oxå kommit till det stadiet att jag bara måste få regelbundna träningsvanor igen, jag har ju alltid tränat väldigt mycket även genom graviditeter och tidgt efter förlossning men denna höst har det varit seeegt!!! Men nu kör vi va??!

Kram från oss!
 

Artiklar från Familjeliv