Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Äntligen vardag!

Skrivet av Annika m. Emil & Erik
Idag är Emil på dagis för första gången på 2,5 vecka och Erik och jag njuter av lugnet. Förra veckan jobbade H och jag hade båda barnen hemma och då kändes det riktigt stressigt. Annars har besöken avlöst varandra vilket är roligt men ganska tröttsamt.

Så planen nu är att vi bara ska vara hemma några dagar och njuta av det stora lugnet. Hur lugnt det nu kan bli med en bäbis som kryper i racerfart och ställer sig mot allt samt stoppar allt han hittar i munnen ;^)

Stor kram till er alla och hoppas att vi kommer ha lite mer tid här nu när helgerna är över och att sirapen här släpper.
Svar på tråden: Äntligen vardag!

Japp,

Skrivet av  Lotta med Saga 17/4-04
själv trodde jag att jag skulle fara omkring som ett jehu och inte hinna nåt nu när sambon började jobba igen men det har faktiskt gått bra! Det kan ju ha att göra med att Saga sitter själv och leker nu och dessutom hasar sig fram dit hon vill. :o)
 

Vardag idag...

Skrivet av  Nina med Saga
Lukas har varit på dagis och Alicia är på skolan. Tyvärr har Saga varit vaken hela natten så vi har tillbringat den första "lugna" dagen på sjukhuset och pysslat med att inhalera m m ....Det var inte öronen iaf - men förmodligen har hon barnastma eller förkylningsastma som man också kallar det...

Sagaliten stoppar också i sig allt hon hinner och det ser så kul ut. Hon kniper igen lillmunnen och bits när vi stoppar in fingrarna :)

Ha det gott i vardagen!

Kram!
 

Stackars liten

Skrivet av  Annika m. Emil & Erik
Hoppas att de kommer fram till diagnoser snart så att ni slipper hålla på att åka till sjukhuset. Hopaps att hon mår bättre nu.

Erik biter också ihop när man försöker pilla ut saker ur munnen på honom men han har ju inga tänder än så bitas kan man väl inte säga att han gör. :^)
 

Artiklar från Familjeliv