Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Väldigt länge sen jag var här (Massvar)

Skrivet av Marie m. Al 5, Ol 2 & Al 2/4
Ja, ni minns kanske varför jag inte är vid datorn knappt alls längre. Men vårt liv rullar på, tro det eller ej. Som innan dock, men ändå.

Alicia mår toppen!!! Inga andningsuppehåll, äter som en liten häst och allt är så fint med min lilla kicka nu! Alexander och Oliver började på dagis igen i dag och det var skönt för alla parter. :-)

Här kommer ett massvar (jag har läst tillbaka):

ERIKA: Underbart vad våra namnunderskrifter kunde göra! Suveränt, blev så glad när jag läste! Och sötValdar som fnissar! Kan bara se honom framför mig. :-)))

CATTIS: Vad roligt att Maja också kryper nu. Man blir så väldigt glad när de gör nåt nytt! Det liksom bara spritter i en. :-)

LOTTA: Alltså Saga! Vilken brud till att studsa, hi hi. Det var så kul att se på! Jag visade min man det och när hon skrattar (filmen) och senare hörde jag honom prata med Alicia framför datorn och Sagas skratt. "Vilken tosig unge" (positivt alltså), sa han till Alicia. Han tyckte också det var sött.

LINDALU: 8 tänder... Vad ska man säga? Wow! Alicia ligger i lä med 2 söta nere. :-)

ASEREHT: Tänker på er och hoppas din mormor mår bättre! *kram*

ÅZA: Stormen ja... Fy attan vad otäckt det var här nere i södra Sverige! Min mamma bor ca 200 meter från oss och hennes tunga träbord på 2 meter blåste iväg och över altanräcket. Och det satt fastgjutet i marken... Förresten hade jag bytt prevmedel! Aldrig jag hade stått ut som du har det nu. Jag har tyvärr inga råd om du inte vill ha hormoner. Jag har bara haft p-piller och nu hormonspiral och trivs med det. Hoppas du hittar något som passar så du kan "leva" sas.

ANNA: Ha ha, ni hade det riktigt kul på ICA förstår jag. :-)

HJÄRTER DAM: Kul att du är tillbaka! Jag vet inte varför du varit iväg eftersom jag själv kämpar på här hemma...

CAISA: Angående lugnt på sidan så är det nog pga rörliga bebisar, mycket ledighet fortfarande och så.

ALVEN: Ni verkar ha haft en underbar resa!!! Tittade på bilderna och de var så fina. Och vilken kul grej med Davids namn i hieroglyfer.

ÅSA: Hoppas Andreas glutenprov är negativa. Tänker på er! *kram*

CARIN: Vilken klänning!! *stänger munnen igen* Helt underbara ni var båda två. Finns det nån bild på hur Lukas såg ut med? Hade varit så kul att se lillklimpen också. Grattis än en gång!

MASSA kramar till varenda kotte här inne!!!
Svar på tråden: Väldigt länge sen jag var här (Massvar)

Hej Marie!!!

Skrivet av  Caisa m. E.W.A
Jag har ju varit borta sen i september, så jag har noll kokll på hur det är med dig och din familj, det verkar som om det hänt ngt?? Vill inte verka nyfiken, jag vet ju att Alicia haft andningsuppehåll när hon var mindre, hur är det med det nu??
Jag har tänkt mkt på min flickas "namne"!
Kramar!
 

Hej på dig!

Skrivet av  Nina med Saga
Vad härligt att allt flyter därhemma!!!

Krama lilla Alicia från oss!
 

Härligt

Skrivet av  Erika med Valdar
att höra i från i dig: jag har tänkt så mycket på Alicia och er med andningsuppehållen. Hoppas att det fortsätter "se bra ut"

kramar från oss!
 

Nu finns Lukasbild

Skrivet av  Carin m Lukas
Så dumt, självklart skulle det vara med en bild på Lukas också, nu finns det en sådan i albumet. Det är bara att gå in å kika.
 

Artiklar från Familjeliv