Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

God Fortsättning!

Skrivet av Loppan m Milla
Det var länge sen jag var här sist och läste. Har tagit lite ledigt från Internet och min dator. Skönt!

Tack BarbaMamma som frågade efter mig! ;) Kram! Grattis till Gabriel på 8-mån.dagen igår!

Tiden rinner iväg och redan har vi kommit till 2005! Julen var underbar och det var så roligt att se hur Milla kämpade med alla julklapparna. ;) Tror att pappret och presentsnörena var roligast. Men lära-gå-vagnen är poppis. Fast mest att sitta i och låta föräldrarna knuffa på. Hmmm... :/

Milla kryper och klättrar mot allt möjligt. Slår i skallen i golvet och klättrar vidare. Lika envis som sin mamma, tror jag. *fniss*
Inga nya tänder har hon fått. Två hittils alltså.

Hon har börjat att äta bättre. Är nästan uppe i en hel portion mat på lunchen, alltså motsvarande en liten burk. Och har börjat att ge mat på eftermiddagen också och amma på det. (Ammade förut det passet.)

På söndag är det beräknat att min lillasyster ska ha sin lilla dotter. Jag är jättenyfiken på vad det är för en liten filur. ;)

Är jätteledsen när jag ser på nyheterna, främst när det handlar om barn som förlorat sina föräldrar och föräldrar som förlorat sina barn. Tänker helt annorlunda nu när jag har barn själv. *snyft*
Och jag tänker på alla stackars människor som inte har kvar något. Turisterna kunde i alla fall åka hem, de som klarade sig, men alla som bor där nere måste stanna kvar i eländet. Hoppas vi inte glömmer bort dem när det lugnat ner sig!

Oj, detta blev långt! Men jag önskar er alla en underbart bra 2005!

Kram!!
Svar på tråden: God Fortsättning!

Tjena!!

Skrivet av  BarbaMamma
Gissade nästan att du tagit lite ledigt..men man börjar undra ändå när de man "pratar" med mest inte syns till på ett tag...*ler*

Det låter som att ni har haft fina helger och stora tjejen fortsätter att upptäcka omgivningen!

Grattis till Milla på "snart 8 månaders dagen"!

KRAMAR
 

hej

Skrivet av  Loppan m Milla
Har du några nya bilder på Gabriel? Från julen eller så?
Vill ju se hur stora killen ser ut nu! ;)

Själv har jag inte orkat ta tag i alla bilder än. Det blev så mycket fotande under helgerna. Men nya bilder kommer säkert under veckan.

Kram!
 

Finns på hemsidan:

Skrivet av  BarbaMamma
http://www.angelfire.com/rings/allard_zeidan/

Kolla på Gabriels julsida tex...

Annars finns det ett fotoalbum på Gabriels egna sida..

Sidan är ju under bearbetning men det finns allt en länk till eran sida där!
 

kul!

Skrivet av  Loppan m Milla
Stora killen ju! ;) Och vad mycket fina julklappar han fick, om man läser listan. :)
Och visst har jag varit på eran hemsida förut. Men nu när jag kollade under din info så såg jag inte länken dit. Den var ju längst ner och jag kollade bara på de andra länkarna. *blind är jag nog*
Läste det du skrev om G här ovanför... du ska nog vara glad för att han inte kryper än. ;) Här har vi inte en lugn stund längre när Milla kommer åt överallt. Förut var det bara att lägga henne på en filt när man skulle på toa. Nu ska hon krypa efter dit också! *suck* Och hon ramlar och slår sig flera gånger om dagen. Hon har skrapsår i pannan och på händerna. Så just nu önskar jag att hon kunde lugna ner sig något!
Nu ska jag kika på fler Gabrielbilder. En sån söt kille kan man inte få nog av! ;)

Kramar till er!
 

Artiklar från Familjeliv